ZR1: Американський Левіафан, що руйнує рекорди на американських трасах

43

Chevrolet Corvette ZR1, ще не ступив офіційно на ринок, вже заслужив славу одного з найпотужніших американських спортивних автомобілів в історії. Його легенда народжується не тільки на папері технічних специфікацій, а й на асфальті, де він методично pulverizuje існуючі рекорди. Після демонстрації феноменальної швидкості на німецькій овальній трасі ATP в Папенбурзі, ZR1 перемістився на рідну землю, американські Легендарні траси, щоб залишити там свій відбиток величі.

Перемога на п’яти аренах швидкості

Chevrolet вибрав для випробувань п’ять перлин американських автодромів: Road America, Road Atlanta, Virginia International Raceway (включаючи обидві його модифікації – Grand і Full), і Уоткінс-Глен. Тут, в руках досвідчених пілотів і інженерів GM, ZR1 розгорнув свою історію успіху, встановлюючи нові рубежі проходження кола на кожній з них.

Road America: Танго з часом

  • 5 секунд перевагинад Porsche 911 GT3 RS – ось така була вражаюча різниця, яку демонстрував ZR1 під управлінням провідного інженера Corvette по динаміці Брайана Уоллеса. Його час склав неймовірні 2: 13,8.
  • Уоллес, немов шахіст, продумував кожен маневр на легендарній Road America,” я знав, куди хочу направити машину в кожному повороті, ” – зізнавався він в інтерв’ю GM News. Однак головне-це не просто знання траси, а мистецтвопосилити швидкість у віражах, долаючи власні попередні рубежі і стикаючись з реакцією “чертовски швидкої” системи гальмування ZR1.

Повний заїзд Уоллеса, немов танець сили і точності, доступний для глядачів на YouTube-каналі Chevrolet, дозволяючи зануритися в атмосферу цієї перемоги.

Road Atlanta: руйнування бар’єрів GT2 RS

Кріс Барбер, провідний інженер-конструктор Corvette, перевершив рекорд Porsche GT2 RS на дві секунди, фінішувавши з результатом 1:24,8. “Неймовірно бути швидшим навіть такого стрімкого Corvette,” – емоційно коментує він, підкреслюючи, що симуляційні тренування дозволили команді передбачити успіх і” знищити ” існуючий рекорд.

VIR: дух гонки та особистий зв’язок

На трасі vir Grand Аарон Лінк, глобальний менеджер по роботі з автомобілями, продемонстрував майстерність, випередивши McLaren Senna на цілих дві секунди (2:34,9). Для нього VIR – це не просто трек, азв’язок із серцем, адже він навчався в сусідньому технологічному університеті Вірджинії. Його стиль водіння, немов рідна мова, ідеально поєднувався з характером цієї траси, що і призвело до переможного результату.

Серце легенди: двигун та елементи Перемоги

За феноменальними показниками стоїть 5,5-літровий двигун V-8 з плоским кривошипом і подвійним турбонаддувом, що генерує 1064 кінські сили і 828 фунт-фут крутного моменту. Це серце, яке розганяє ZR1 до 60 миль / год за2,3 секунди, а максимальна швидкість досягає233 миль / год– швидкість, що межує з фантастикою.

Ключову роль в цьому спектаклі грає пакет ZTK performance (додатковий, за 1500 доларів, але включає обов’язковий карбоновий пакет). Він – як посилений екзоскелет ZR1: заднє антикрило з неймовірною притискною силою, передні підкрилки, високий виступ капота, більш жорсткі пружини і зносостійкі шини Michelin Pilot Sport Cup 2R ZP. Разом вони створюють не просто автомобіль, а машину-рекордсмена.

Чеховська гордість Тоні Роми

“Corvette ZR1 продовжує демонструвати, як ця марка стає синонімом неперевершених досягнень на кожному кроці. Від проектування до водіння, від валідації до встановлення рекордів – все це ми втілюємо власними силами,” – висловлює гордість Тоні Рома, виконавчий директор Corvette, головний інженер компанії.

Ціна такої досконалості? ZR1, включаючи пункт призначення, починається з 174 995 доларів, що робить його найдорожчим Corvette коли-небудь. Але для володаря таких рекордних показників, це-інвестиція в легенду, а не просто витрата.

Кожне відеозапис рекордного кола, немов дорогоцінний камінь в колекції, розміщена на YouTube-каналі Chevrolet, дозволяючи кожному випробувати драйв перемоги разом з інженерами і розробниками цієї американської гордості.