Розробку стратегії входу на ринок, виходячи з корпоративної стратегії банку і цільової спрямованості, враховуючи ресурсні можливості банку, якість внутрішніх технологій, конкурентну позицію, пріоритетні напрями діяльності, а також особливості функціонування і результативність існуючої мережі. Підбір оптимального приміщення. Від розміщення банківського підрозділу, на думку ряду фахівців, залежить 50% успіху. Підбір і навчання персоналу. Особливу увагу необхідно приділити процедурі підготовки кадрів для знову створюваних підрозділів. Ми сформуємо штат співробітників, які вже мають досвід роботи в банку, які розуміють специфіку його діяльності і підготуємо злагоджену і правильно мотивовану команду в дусі корпоративної культури банку.
Маркетингове та PR супровід. Останнім етапом введення в дію нового підрозділи мережі банку повинні бути розробка маркетингової ідеї, визначення загальної концепції, обсягу та термінів проведення маркетингових заходів, включаючи визначення пріоритетних продуктів і послуг. Результатом проведення стратегічної оцінки банку стане ясне уявлення банку про те, хто Ви є зараз і ким Ви хочете стати в майбутньому. Далі здійснюється конкретизація розробленої стратегії банку і її ув’язка з об’ємами та характеристиками операцій (центральним моментом етапу є розробка бізнес-плану) і стандартів, для її втілення і контролю.
Додому Чим займаються консалтингові компанії.
Чим займаються консалтингові компанії.
4-23-2018