Заморський гість Volga Siber. Відгуки власників

483

Автомобіль Volga Siber побудований на базі американської моделі Chrysler Sebring. У цій статті розглянемо технічні характеристики “Сайбера” і реальні відгуки власників.

Технічні характеристики Волга Сайбер

Габаритні розміри:
– Довжина – 4858 мм
– Ширина – 1792 мм
– Висота – 1409 мм
– Колісна база – 2743 мм
– Колія передня/задня – 1528/1528 мм
– Дорожній просвіт – 140 мм

Двигун (встановлюються 3 бензинових двигуна об’ємом 2, 2.4 та 2.7 літра):
– Робочий об’єм – 1996 куб. см
– Кількість і розташування циліндрів 4 циліндра, рядний
– Діаметр циліндра х хід поршня – 87.5 х 83 мм
– Число клапанів двигуна – 16
– Потужність – 141 к. с. при 5700 об/хв
– Максимальний крутний момент – 188 Нм при 4350 об/хв

Трансмісія:
– 5-МКПП
– Передній привід

Гальма:
– Передні – Дискові вентильовані
– Задні – Дискові

американский автомобиль Volga Siber

Витрати палива:
– Міський цикл – 10.4 л/100км
– Заміський цикл – 5.7 л/100км
– Змішаний цикл – 7.5 л/100км
– Тип палива АІ-95
– Ємність паливного бака – 61 літр.

Відгуки власників Волга Сайбер

Антон: Від’їздив на Сайбере місяць. Жодних поки проблем (10000км, без обкатки і не жаліючи). Задоволений цілком і повністю. Серед “наших” машин ця-найкраща. Ну і нехай “американець”, нехай дорожче конкурентів, не біда… Немає грошей – не бери….. Буде 30000 тис. км ось тоді і будемо далі критикувати чи не будемо…час покаже.

Дмитро: Власник даного апарату. Придбав 3 тижні тому. Обсяг 2.4. витрата по місту 15 по трасі 11 (у мене обкатка, означає витрата поки збільшений). По трасі мене влаштувало майже всі, за винятком шумоізоляції (порівнюю з Passat “d” 2003 р. в.). Щодо динаміки не поступається німцеві, дорогу тримає краще, гидрачь тугіше. Загалом гідна машина, але салон після німця відштовхує ця одна з основних причин, по якій я не хотів купувати волгу, на сьогоднішній день звик. (планую змінити: перетяжка торпеди в шкіру(під решті салон), шумоізоляцію, гідну акустику, диски з низькопрофільною гумою ).

З приводу порівняння з ВАЗ (Калина або Пріора) це різні класи і їх не варто порівнювати. Волга завжди була пароплавом який пливе по дорозі, а ВАЗ – просто бюджет (для економних людей).

Салон автомобиля Volga Siber

Ігор: Їздив вчора на Сайбера одного в якості водія)) проїхали 35км, нічого так апарат, на одометрі 42350км., начебто нічого не особливо шумить, після пріори здалася іномаркою)) При зрості 191см сів за кермо, а незручно, довелося хвилин 5 регулювати під себе сидіння і кермо, і стало дуже навіть комфортно, виліз вже нормально.

Після мене друг тому всі налаштовував хвилин 5. Каже проблем з машиною майже не було, тільки дві пам’ятає, дзеркала треслись і що-то з ременем було (в движку щось свистіло), на сервісі все полагодили безкоштовно.

taksist75: Проїхав на цій машині 50 тисяч км за півроку – машина супер. Кого не влаштовує ціна – зверніть увагу на комплектацію. Один штатний підсилювач музики чого варто не кажучи про кондей і інші радощі життя. Автомобіль адаптований до наших дорогах по підвісці – ніде особливо не чіпляє але при бажанні можна звичайно і Hummer на пузо посадити.

Олексій: Мене влаштовує, відкатав 11000 км. все працює. Сам я не маленький тому лади мені не за розміром. до сайбера був додж, волги, лади, хонда, вольво все б/в. Купив за 498 т. р. всі страховки обійшлися в 27 т. р. бензин 92. Укладаюся в 10 літрів на 100км, причому швидкість менше 140 км не ходжу за містом природно. Їжджу по Пітеру і області ще Фінляндія і Естонія. Підвіска краще ніж в американців, кліренс 140 мм вистачає, якщо по ріллі не їздити. мінус в тому , що кермо не регулюється по вильоту і круїз контролю немає, на додже був.

Салон цілком влаштовує. Для стрітрейсерів звичайно нуднуватий, але в інших іномарках я нічого особливого не помітив, крім підсвічування. Автомат працює добре, з автостиком цілком вистачає, тепла пічка, кондей охолоджує, електропакет поки без збоїв, світло хороший. За ці гроші такого класу апарату нового у нас не купиш. та й виглядає він сучасно, переконався в цьому за бугром.

Олександр: Почну з салону він дуже просторий зручні шкіряні сидіння з підігрівом і електро приводом, 6 динаміків видають непогане звучання але є мінус не читає привід mp3.. на задніх сидіннях сидіти сама розкіш… що не вистачає в салоні це так трохи покращеною панелі і панелі дверей вони застаріли ….

Далі сильний двигун не чого тут не скажеш доводилося по бруду їздити тягне і дуже непогано.. тільки низька сама по собі машина весь час боїшся зачепити дно … на трасі при швидкості 120 летить як літак без шумно, витискав на ній максимум 215 км на годину більше не йде як не тисни на педаль газу… автомат працює добре часто їжджу на ній на підлозі автоматі і не нудно дає фору багатьом іномарок… але машина не для гонок!!!

Зовні приємний вигляд самого авто виділяється з натовпу, зручні великі дзеркала з підігрівом. Фари світять відмінно дуже яскраві лампи,фари з омивачем… У висновку своєї розповіді хочу сказати машина коштує того звичайно це не мерседес s600, але на любителя звичайно хто любить комфорт і простір…

Андрій: Третій місяць катаюся на Сайбере. Брав спеціально люкс. Машина класна, навіть не очікував! Проїхав вже 4т км. – ні яких проблем. Що вразило як взяв з автосалону – тиша – ніде нічого не скрипить, не стукає. Мотор тягне як літак, витрата теж 10 місто, траса 7,5. Щодо кліренсу – їздив з дружиною на озеро, так на путівці ніде ні чим не царапнулся, а ями там були ого-го. З недоліків – незручний перемикач світла – “моргання” і переключення з ближнього на дальній в одному напрямку , тому потрібна деяка вправність. А в цілому дуже і дуже непоганий автомобіль.

волга сайбер фото

Ігор: Їжджу на Сайбере вже рік, пробіг 40000. Машина в цілому дуже непоганий, але є недоліки властиві нашій збірці і американським корінням автомобіля. Слабенький двигун, хочеться V6 потужністю сил 200. Автомат потрібен більш сучасний 5-ти, а краще 6-ти ступінчастий. Короткоходна підвіска з-за якої часті пробої на трасі, замінив по гарантії кермові наконечники. Недостатній рівень хладона в кондиціонері, який відмовилися доливати в рамках гарантійного обслуговування, виходила з ладу АВС унаслідок неправильної прокладки джгута проводів.

Прогорали противотуманки – поміняли по гарантії.Обламалася кнопка електроприводу спинки сидіння, який теж не хочуть міняти по гарантії. Зараз потекла пічка (добре не в салон), завтра поїду на сервіс з’ясовувати, в чому справа. Машина на порядок вище “Пріори”, а тим більше гаряче рекламованої паном Путіним “Калини”. Але безглуздо чекати від нашого виробника якості мерседеса.

Максимально Об’єктивний: 120 000 на одометрі Сайбера. Масло ллю синтетику 5W30, бензин (92, 95 – їсть однаково з задоволенням). Автомат насилую до межі. Витрата сміливо розраховую з розрахунку 10/100 на коло. На трасі про бензині не думаю взагалі. З мінусів: бреше стрілка рівня палива, маленький радіус розвороту (коровистая). У всьому іншому готовий зарубиться з будь-якими противниками Сайбера. Взимку проїжджаю за рахунок довгої бази легко всюди (в розумних, звичайно ж, вимірах бездоріжжя). Щодо ціни згоден – вона безпорадно висока. Але з урахуванням того, що мені ця машина в повній комплектації дісталася майже в подарунок, то я щасливий безмірно. Так, автомат трохи тупить, зате він вічний!

Движок не дуже економічний і гріється швидко, зате він невмирущий! Так що запасайтеся стійками переднього стаб поперечної стійкості і використовуйте сміливо. А якщо включити мозок, то дуже швидко знайдете велику кількість доступних деталей від “нашого” автомотлоху до Сайберу. Це якщо грошей на запчастини шкода.