Китайці показали електромобіль за ціною “гранти”

77

Китайський концерн saic представив бюджетний електрокар для молоді – wuling nano ev

Марка wuling в китаї вважається воістину народною. Під нею випускався колись найпопулярніший автомобіль на тутешньому ринку, мінівен hongguang, а зараз виробляється найпопулярніший китайський електрокар-wuling mini ev, який навіть хотіли продавати в європі. У китаї mini ev коштує всього 4500 доларів, але його характеристики вже зовсім скромні: потужність всього 18 к.с., а запас ходу – 200 км, та й той, за хорошою китайською традицією потрібно було ділити надвоє.

У сп saic-gm-wuling вирішили урізноманітнити модельний ряд “мікроелектричок” і випустити більш прокачений аналог wuling mini ev – nano ev. Ця модель коштує вдвічі дорожче, 9300 доларів (як lada granta), але при цьому має більш потужний мотор (33 к.с.) і збільшений запас ходу (305 км за старим циклом nedc, або 150 км – в реальному житті). Правда, максимальна швидкість тут така ж, як у nano ev, всього 100 км/год: швидше розганятися на цьому «мікробі» з 12-дюймовими колесами просто небезпечно.

У салоні wuling nano ev-всього два місця, хоча дешевший mini ev міг вмістити чотирьох субтильних китайців. В оснащення входить електронна приладова панель, кондиціонер,» вшитий ” медіацентр без окремого екрану і з кнопками управління тільки на кермі, а також електричні склопідйомники. Молодих покупців (а саме на них робиться основна ставка) також планується залучати яскравими кольорами і декором. Наприклад, представлена версія називається zootopia, на честь диснеївського мультика, який в російському прокаті йшов під назвою «зверополіс».

Що стосується нашої країни, то в найближчі 2-3 роки ми зможемо запропонувати своїх конкурентів wuling nano ev – електрокари кама-1 і zetta. Тільки коштувати вони будуть напевно дорожче.