ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ ЯКІСНИЙ ДИЗЕЛЬНИЙ КОМПРЕСОР

4-18-2018

Якщо вам належить виконати якісь роботи, які мають на увазі під собою використання різного роду пневматичного обладнання, то в такому випадку рекомендується особливу увагу приділити дизельного компресора, оскільки використовувати його можна навіть в польових умовах, створюючи максимум комфорту і зручності у використанні. І ось для того щоб не зробити помилок у процесі вибору дизельного компресора, рекомендується приділити деяким правила вибору дійсно якісного виробу з цієї категорії. Якщо Вам потрібен компрессор кіа https://ua.starter.ms/kompressory-kia, то рекомендую сайт. Тут ви сможете купити якісний компресор та за доступною ціною

По суті, не дивлячись на всі надані особливості вибору, найбільшою популярністю користуються саме сучасні і зручні у використанні пересувні дизельні компресори, які можуть забезпечити якісне і надійне використання, незалежно від умов використання.

Переваги сучасних пересувних дизельних компресорів полягає в зручності використання даного пристрою, оскільки тут присутні дійсно хороші технічні якості, властивості і параметри використання. Та й до того ж завдяки потужності і високому рівню зносостійкості використовуваного обладнання, при необхідності можна використовувати компресор цілодобово без поломок і дрібних несправностей, найголовніше постаратися підібрати найкраще рішення з дійсно хорошими технічними параметрами.

Уважність, грамотність і певна обізнаність у процесі вибору гарантує можливість пошуків кращого дизельного компресора з кращими технічними якостями.

Ти на колесах? Так часто називають автомобіль – «колеса». І всім зрозуміло, про що йде мова! Безумовно, у величезній безлічі самих різноманітних вузлів, механізмів і деталей, з яких збирається «пазл» автомобіля, колеса відіграють особливу роль. Без них машина і з місця не рушить! Звичайно, в автомобілі багато частин, без яких той не може рухатися. Тому, можливо, нам і не вдасться переконати вас у тому, що колеса першочергова складова транспортного засобу, то, напевно, ви не станете сперечатися з тим, що ніяк не другорядна!
Саме вони, колеса, виконують функцію рушія – тобто пристрою, що перетворює енергію двигуна в корисну роботу по переміщенню транспортного засобу. Поїхали!

Але справляються зі своїм функціоналом колеса, забезпечуючи належне зчеплення автомобіля з дорогою, тільки в тому випадку, якщо правильно накачані. У старих кінофільмах водії перевіряють тиск на око: не просіли чи шини? Або ж постукуючи ногою по колесу… Сьогодні такий контроль тиску може викликати хіба що посмішку.
Сучасна «гума» дуже високоякісна, але при цьому хворобливо чутлива до найменших відхилень від нормованого тиску в шинах! Якщо за ним не стежити, то вам гарантований цілий букет проблем: автомобіль не буде слухатися, покришки почнуть прискорено зношуватися, збільшиться витрата палива…

Часто запитують, а що гірше, коли колеса перекачены або недокачены? Однаково погано, як підвищений, так і знижений тиск. Хрін редьки не солодший. Якщо колеса перекачены, то площа контакту шин з дорожнім покриттям стає менше, а це знижує ефективність сили тертя, небезпечно збільшуючи гальмівний шлях.

Звідси досить поширена помилка, ніби приспущені шини, збільшуючи площу плями контакту, тим самим поліпшують гальмування. Насправді, знижений тиск в шинах змінює поведінку авто, що загрожує втратою контролю над дорогою і підвищеними аварійними ризиками, особливо на поворотах. І навіть може стати причиною розбортування колеса під час руху автомобіля.

Різниця тиску в шинах на одній осі загрожує тим, що машину стане відводити в бік: якщо недокачено переднє праве колесо, то машину поведе на узбіччя. Якщо ліве, то на зустрічну!
Але навіть якщо біди не станеться, то, повторимося, при перекачаних або недокаченных шинах такі проблеми, як швидкий знос гуми» і перевитрата палива вам забезпечені!
НЕ ПІДКАЧАЙ, КОМПРЕСОР!

«Щоб не довелося плакати улюбленої», візьміть за правило регулярно (не рідше одного разу на місяць і обов’язково перед далекою дорогою) перевіряти тиск в шинах, при необхідності, або підбурюючи надлишковий повітря, або, навпаки, подкачивая колесо до рекомендованої норми. Для цього в машині завжди треба мати накачивающее пристрій – автомобільний компресор (автокомпресор).
Часто автовласники купують це обладнання, не обтяжуючи себе допитливим вибором. Адже компресори відносяться до групи допоміжних аксесуарів. Був би на «всякий пожежний» в багажнику, і добре. А даремно! Ви це зрозумієте, коли смажений півень клюне, а таке, раніше чи пізніше, трапляється з кожним автомобілістом. Щоб автокомпресор, подкачивая, як мовиться, не підкачав, ви повинні, підбираючи обладнання, точно знати, яке саме пристрій вам потрібно.

Перше, про що вас може запитати продавець, який вам переважніше – мембранний або поршневий? Компресори мембранного типу – вчорашній день. Вони менш потужні. Видаючи тиск тільки в чотири атмосфери, вони можуть використовуватися лише для накачування шин до 14 дюймів. Та і то з такою швидкістю, що замучишся чекати… А при низьких температурах, коли гумова мембрана втрачає еластичність і стискається, компресори цього типу і зовсім можуть виявитися безпорадними і марними!

Інша справа – високопродуктивні поршневі компресори. Можна подумати, що зразки цього типу різних торгових марок і модифікацій мало чим відрізняються один від одного. На перший погляд – вони всі на одне обличчя. І по конструкції – близнюки-брати. Тому важко не піддатися спокусі і не вибрати той, що при інших рівних умовах – ціною подешевше. Але при зовнішній схожості вони вельми різняться по надійності, ресурсу, експлуатаційним можливостям. Вся справа в якості виконання. В «деталях». Про них і поговоримо.

Для початку рекомендуємо з’ясувати, з якого металу виготовлений циліндр. Від цього залежить, наскільки довго прослужить вам придбане обладнання. Зрозуміло, що високоміцна легована сталь краще, ніж просто неіржавіюча сталь, а та, в свою чергу, краще сплавів з алюмінієм. Як з’ясувати походження? Як говориться, вивчайте матеріальну частину. Інформація про метал, з якого виготовлений циліндр, повинна бути наведена в технічному паспорті на виріб. Якщо ж виробник промовчав на цей рахунок, то найрозумніше – відмовитися від придбання кота в мішку.
Принципово важливо, щоб шатун поршня був встановлений безпосередньо на металевому валу, а не через пластикові втулки і перехідники сумнівної надійності. Де тонко, там і рветься! Інформація про цій конструктивній особливості також повинна бути наведена в технічному паспорті (інструкції з експлуатації).
Хорошим аргументом на користь вибору компресора служить поршневе кільце з тефлону, що робить нагнітач більш надійним.

Якщо ви «в загальних рисах» переконалися в надійності компресора, настав час перейти до наступного етапу оцінки якості, з’ясувавши, які його «продуктивність» і «максимальний тиск». Це два базові параметри, які ми повинні знати, щоб свідомо вибрати автокомпресор, зіставивши їх з нашими потребами.
Якщо у вас легковий автомобіль середнього класу, то вам досить насосів пристрої з максимальним тиском в діапазоні від 2 до 3 атмосфер (скорочено: атм. max). Якщо позашляховик – бери вище.
Вибираючи нагнітач по параметру «Продуктивність» (в літрах за хвилину), треба виходити з розміру автомобільних шин. Для коліс діаметром від 14 до 17 дюймів потрібен компресор з продуктивністю 30-40 л/хв. Чим більше шина, тим довше вона буде накачуватися. І, навпаки, чим вище продуктивність нагнітача, тим швидше буде накачено колесо.
Поцікавтеся, яке час допустимої безперервної роботи компресора. Як правило, цей експлуатаційний параметр для компресорів середньої потужності близько 20-30 хвилин. Щоб ви змогли оцінити, багато це чи мало, повідомимо, що на одну шину йде десь 4 хвилини.

Є компресори, оснащені функцією автоматичного відключення (система «Авто-Стоп»). Пристрій може відключатися в декількох випадках. По-перше, при досягненні заданого вами рівня тиску в довантажуваної шині. Цю красу повною мірою ви оціните, коли в дощ або мороз отримаєте можливість чекати закінчення підкачки в сухому і теплому салоні, а не на корточках в калюжі біля колеса, не відриваючи очей від показань манометра.
Також функція автовідключення може бути реалізована на випадок пониження напруги в бортовій електроланцюга. З таким компресором ви зможете підкачувати колеса, не запускаючи двигун, і не боячись при цьому, що не помітите, як акумуляторна батарея розрядиться.

Слабке місце поршневих компресорів – їх низький ресурс, обумовлений тертям і нагріванням в результаті роботи поршневої групи. Тому бажано, щоб придбаний вами автокомпресор був оснащений вбудованим термодатчиком. У цьому випадку пристрій буде сам розсудливо відключатися при перевищенні температури нагріву корпусу, і цей «інстинкт самозбереження» вбереже його від самогубства» при критичних перевантаженнях.
Обов’язково з’ясуйте, яким чином накачивающее пристрій підключається до бортової мережі. Звичайно, зручніше – через гніздо прикурювача або за допомогою 12-ти вольтової бортовий розетки. Але надійніше – безпосередньо через клеми акумулятора за допомогою затискачів, званих «крокодилами». Що стосується потужного компресора (більше 45 л/хв), то такий пристрій повинен підключатися тільки прямо, оскільки може вивести з ладу прикурювач, а то і зовсім стати причиною загоряння системи електропроводки.
Якщо дуже хочеться, то можна в продажу знайти компресор, який може харчуватися і від мережі 220 В, а значить знайти додаткове застосування в домашніх умовах.
Можна підібрати компресор з вбудованим акумулятором. Очікуємо, однак, запитання: навіщо, якщо в кожному автомобілі є свій, власний акумулятор? Проте цілком можливі ситуації, коли може виручити компресор, незалежний від бортової електроланцюга. Скажімо, вам не доведеться тягнути надувний човен на автомобільну стоянку – з автономним пристроєм ви накачаєте судно прямо на пляжі. По закінченні водної прогулянки компресор допоможе відкачати повітря, прискорено і без проблем підготувавши човен для розміщення в машині для транспортування. Звичайно, в тому випадку, якщо компресор сам буде вчасно подзаряжен. І укомплектований відповідними насадками. Ті бувають для човнів, матраців, м’ячів, велосипедних шин, мототехніки.
Закінчуючи розмову на тему підключення компресора, порекомендуємо пристрій на електропроводі якого встановлено плавкий запобіжник, який, станься що, пожертвувавши собою, збереже прилад і бортову мережу від перегріву.
Деякі компресори для авто можуть похвалитися наявністю повітряного фільтра на повітрозабірному отворі. Така технічна особливість комусь може здатися надмірністю: не протигаз, мовляв. Звичайно, не протигаз, але попадання пилу призводить до прискореного зносу циліндропоршневої групи. Яка ремонту не підлягає.