Придивляємося до автомобіля Hyundai Accent

253

Hyundai Accent – це 16-клапанний двигун на 1,5 літра, коробка-автомат, місткий багажник, кондиціонер та гідропідсилювач керма навіть в базовій комплектації. Розповімо про основні гідності і недоліки, а також відмінності між базової і додаткової комплектаціями.

Гідності й недоліки Hyundai Accent

Hyundai Accent володіє всіма якостями авто для життя: хорошою динамікою, сучасною конструкцією, надійністю і комфортом на дорозі. Та й просять за неї неістотно більше, ніж за вітчизняні машини. Вам теж сподобався Accent?

У базовій комплектації Хендай виглядає не таким бідним. Особливо якщо його поставити поруч з автомобілями аналогічної вартості. Окрім 100-сильного мотора, на “Акценті” за замовчуванням встановлені кондиціонер та гідропідсилювач керма. Що, погодьтеся, вже досить непогано! В додаток до всього встановлені аудіосистема (магнітола з 4 динаміками і FM-антеною) і штатний іммобілайзер для надійного захисту від угону. Правда, для більшої безпеки рекомендуємо встановити центральний замок, т. к. в мінімальній комплектації його немає.


Примітно, що тим самим недорогим і самим навороченним варіантами немає ніякої зовнішньої різниці – на обличчя всі Hyundai Accent відрізняються тільки кольором. Пару років тому на “Акценти” стали ставити трохи інший бампер і красиву радіаторну решітку. Що стосується менш помітних змін, то на нових Hyundai встановлюють новий підсилювач гальм і інші пружини, а випускна система робиться тепер з нержавіючої сталі.

Набагато збільшився в нових “Акценти” дорожній просвіт. Але вони все ще бояться нерівних доріг. Тому, наприклад, варто акуратніше з’їжджати з асфальту. Та й поставити захист картера буде незайвим. Модні бампери, зроблені в колір кузова, на жаль, легко схильні подряпин на пластиці. Як правило, такі дрібні неприємності трапляються при парковці.

Accent комплектуються “механікою” в дорогих специфікаціях MT2 і MT3. У першої до базового набору додані 4 електронних склопідйомники, центральний замок та електродзеркала з підігрівом. Самий наворочений Hyundai Accent MT3 укомплектований подушкою безпеки, а на гальмах встановлений ABS. Небесполезные опції, погодьтеся! Оснащені автоматичною КПП, “Акценти” продаються або з усіма опціями відразу (AT5), або тільки з базовими (AT4).

Для тих, хто любить виділитися в потоці машин, передбачені додаткові опції, як незвичайні пластикові бампери і пороги, спойлери. В залежності від виду робіт, діапазон цін на них складає близько 40-55 тисяч рублів.
Движок у авто чудовий: 16-клапанний 1,5 літра. В його гідності входить не тільки пристойна потужність, але і хороша розтягнута характеристика. Він прекрасно слухається педалі акселератора і на початку шкали тахометра, і у червоної зони. Правда, стає трохи гучним на середніх обертах. Непогані ТТХ і у Хендай з коробкою-автоматом. Він трохи програє механіці по динамічності, але для недосвідчених автовласників буде найбільш підходящим вибором.

У салоні Hyundai Accent не настільки просторо, наскільки хотілося б. Хоча чотирьом пасажирам середнього зросту буде комфортно: зручні крісла, з можливістю регулювання положення уздовж, рульова колонка і ремінь безпеки рухаються вгору-вниз. Не вистачає тільки “ліфтового” можливості для сидіння – для більш рослих людей. Навіть в найдорожчій модифікації це чомусь не передбачено.

Задній диван створений скоріше для двох, ніж для трьох дорослих. Тому ремінь безпеки для людини, що сидить посередині, передбачений поясний, а не діагональний. Зате багажник тут зручний за формою і місткий за змістом. Якщо його обсягу виявиться недостатньо, то на рестайлінгових версій є можливість розкладати спинку задніх сидінь по частинах.