Як вибрати автоскло

Как выбрать автостекло
Як вибрати лобове скло, бокове, заднє. Коли Ви запитуєте про наявність лобового скла, не обмежуйтеся отриманої фрази – це європейське скло/ словацьке/ угорський/ німецьке/ болгарське ітд. Нерідко скло слабкого за якістю виробника, видають за певну марку з країни ЄЕС. Тоді як все, більш – менш стоять виробники, чудово відомі. Відомо місце, де знаходяться їхні заводи і на яку категорію споживачів розраховано якість їх автоскла. Так що краще встановити назву виробника. Це зробити досить просто – назву знаходиться або в правому або лівому нижньому куті автоскло, серед цифр єврокоду.
Також хочемо вам порекомендувати
Почнемо з короткого огляду основних класів стекол. З даних цього огляду виникають різні характеристики різних автоскла. З різних характеристик виробників виникає різне поведінка даного товару в експлуатації. Ну і зрозуміло, що різне якість треба брати для різних цілей. Такі скла можна ставити “не для себе”. Якщо машина продається, якщо скло потрібно поставити кому, кому розбили “взамін”. Якщо зовсім просто немає грошей зараз і потрібно тимчасове “дешеве рішення”. Причина в тому, що китайські скла – це расходник. Термін життя складе близько 6 місяців. І не варто тішити себе, що автоскло расходник за визначенням і камінь не щадить ні китайська, ні європейське автоскло. Скільки разів водій, вилазячи з машини, дивиться на скол або тріщину на китайському склі зі словами – “ось я камінь не помітив. От тільки це був не камінь – зіграла структура скла і дала пошкодження без усякого каменя. Дана ситуація склалася на ринку автоскла в останні кілька років. Краще вже ставити вітчизняне Борівське і зовсім не через патріотизму. Це, як правило, солідні виробники з багаторічним досвідом. Такі автоскло будуть надійно служити вже роки. Географія може бути різною, але якість вже істотно вище, ніж у автоскло економ класу. Найчастіше продукція цього класу може не поступатися за якістю автостеклам преміум, але за рахунок меншої вартості реклами і просування бренду буде в підсумку дешевше. Однак, тут варто розглядати уважно. Це скла за якістю дорівнюють оригінальним автостеклам, але без клейма власника автомашини марки. Досить сказати, що перші скляні заводи з яких виросли заводи по виробництву автоскло преміум класу були побудовані в середині 17 століття. Адже автоскло робиться з листового скла. Якість преміум класу завжди на висоті в силу традицій, обладнання, вихідного якісного сировини. Звертався чоловік, у якого лобове скло преміум класу прослужило 8 років. Докладно про преміум класі написано ТУТ.