Їде чудово, на 180 км / год тримається впевнено: витрата по трасі 6 літрів

51

Всім привіт! ось я і оновив свій старий polo на новий, другого покоління, який тепер ліфтбек. Машину взяв у топовій комплектації, з турбомотором 1.4 і роботом dsg.

Почну з багажника — він набагато місткіший, ніж у попередника. При поїздці влітку за місто у мене туди влізли дві дитячих коляски (стандартна разом з рамою і прогулянкова), дві валізи і ще по дрібниці — коротше, в салон майже нічого запихати не довелося.

У салоні, до речі, теж місця достатньо-тепер я можу з комфортом розміститися, навіть з урахуванням дитячого крісла ззаду. Дизайн нового vw polo особисто мені теж здався приємним.

Ергономіка, як і належить фольксвагену, на висоті: всі кнопки розташовані інтуїтивно зрозуміло, є безліч налаштувань приладової панелі. Порадувало, що роз’єми зарядки для телефону є і у передніх, і у задніх пасажирів.

А ще в цій комплектації присутні всі необхідні підігріви-передніх і задніх сидінь, лобового скла, керма. Мультимедійна система з великим монітором теж дуже зручна – через неї багато чого можна налаштувати.

Парктроніки є спереду і ззаду. Окремо порадувала камера заднього виду-вона ховається під заводським значком в двері багажника і відкривається тільки при русі заднім ходом. При русі вперед камера знову ховається і абсолютно не брудниться при їзді.

Їде машина прекрасно, розганяється швидко, і навіть на високій швидкості (до 180 км/год) впевнено тримає дорогу. Рулиться теж відмінно, обгони виконую з легкістю. Витрата по трасі склав близько 6 літрів на сотню, навіть з урахуванням того, що я періодично «притапливаю» до 140-180 км/ч.

А ось підвіска мені здалася жестковатой. Один раз поміняв а авто масло, порадувала вартість расходников (фільтра і кільце зливний пробки). Як-то так. Загалом, машиною цілком задоволений.

Фото auto.ru, джерело drom.ru