Факт: водійські асистенти безпорадні в дощ!

74

Ефективність роботи інтелектуальних систем допомоги водієві істотно падає під час помірного і сильного дощу. До такого висновку прийшла американська автомобільна асоціація (american automobile association, aaa)

Експерти асоціації провели кілька цікавих тестів з визначення ефективності роботи водійських асистентів при складних погодних умовах. В якості тестового автомобіля був обраний hyundai santa fe і toyota rav4, які направили на спеціальний полігон, де була змодельована дощова погода. Для початку автомобілі прогнали по сухій дорозі, і тільки в 17 відсотках випадків електроніка не виявила перешкоду, що призвело до дтп.

У дощ же кількість інцидентів збільшується до 33 відсотків. Експерти також відзначили, що в дощ дуже сильно починає збоїти система утримання смуги: при наявності опадів 69% тестових поїздок закінчилися тим, що автомобілі перетинали лінія розмітки. Відзначимо, що рік тому в american automobile association з’ясували, що навіть в дорогих моделях преміум-класу водійські асистенти можуть допускати критичні помилки. Невдоволення аналітиків викликала система розпізнавання перешкод. Наприклад, в змодельованій ситуації, коли якийсь автомобіль стоїть на узбіччі і займає частину проїжджої частини, топовий кросовер bmw x7 допустив зіткнення в двох випадках з трьох.