Передсерійний atlis xt: новий дизайн в стилі tesla cybertruck і запас ходу до 805 км

90

Компанію atlis motor vehicles заснував в 2016 році американський інженер і підприємець марк хенчетт, а нинішній варіант дизайну пікапа atlis xt — вже четвертий за рахунком (перший злегка нагадував уаз пікап). Нова ітерація, зроблена, як стверджує хенчетт, після численних консультацій з клієнтами, принесла atlis xt незграбну зовнішність в стилістиці гучного tesla cybertruck (кути і плоскі панелі), але в поєднанні з більш традиційними пропорціями. Кабіна має чітко виражений капот, хоча тепер він має досить крутий кут нахилу заради кращої оглядовості. Під кришкою-порожнеча, яка подається як найбільший в сегменті електромобілів передній багажник: його обсяг становить 524 л.

З новим дизайном пікап отримав також адаптивну діодну світлотехніку, яка може змінювати кольори, щоб, наприклад, подавати тривожні сигнали рятувальникам у разі аварії. Роль дзеркал виконують висувні камери на ніжках (в неробочому стані вони втоплені в кабіну), забезпечені підігрівом для нормальної роботи в умовах вогкості і холоду. Крім них є ще 9 камер кругового огляду, в тому числі спрямована на кузов для контролю його вмісту. Кабіна може бути однорядною 3-місною або подвійною 6-місною. В останньому випадку крісла першого і другого рядів абсолютно ідентичні, що зроблено з метою скорочення номенклатури деталей і здешевлення виробництва.

В основі atlis xt лежить модульна платформа xp власної розробки з товстою батареєю між осями (використовуються осередки кубічної форми). Колісна база-3658 або 4470 мм, тобто atlis xt-це повноцінний повнорозмірний пікап. Корисна довжина кузова — 1981 або 2438 мм. В кузові для підключення зовнішніх пристроїв і інструментів є 4 розетки на 120 в, одна розетка на 240 в, два порти usb-a і два порти usb-c. Допустима повна маса автомобіля — 9072 кг. Допустима маса причепа на буксирі — 15 876 кг.

Підвіска всіх коліс незалежна, на подвійних поперечних важелях і активних пневмостойках, жорсткість яких змінюється в залежності від дорожній умов. Задні колеса можуть повертатися на кут до 32 градусів. Управління рульовим механізмом і гальмами відбувається по проводах, тобто кермо і педалі — це, по суті, джойстик і кнопки. Базовий дорожній просвіт-305 мм, але його можна збільшувати заради кращої прохідності або зменшувати для полегшення навантаження.

Силова установка складається з чотирьох електромоторів (по одному на кожне колесо) сукупною потужністю 608 к. С. До 60 миль/год (96,56 км/год) порожня машина розганяється за 5 с, максимальна швидкість — 193 км/ч.

Для atlis xt передбачені три варіанти батареї — ємністю 150, 200 і 250 квт·год. Запас ходу на одній зарядці-483, 644 і 805 км відповідно. Максимальна ємність зарядки – 1,5 квт, в поєднанні з робочою напругою 1600 в вона дозволяє повністю зарядити батарею всього за 15 хвилин, ось тільки зарядних терміналів такої потужності в сучасній електромобільної інфраструктурі поки немає.

Дизайн інтер’єру, як і екстер’єру, тепер виконаний в грубуватому квадратно-гніздовому стилі. Вся обробка – зі зносостійких матеріалів, яким не страшні бруд і подряпини. Центральний мультимедійний дисплей має діагональ 12,8 дюйма, приладовий-10,1 дюйма. В оснащенні заявлені сучасні електронні асистенти водія, можливість оновлення по “по повітрю”, сидіння з вентиляцією і підігрівом, дві бездротові зарядки для смартфонів, три підстаканники і закривається ящик для особистих речей. Підніжки інтегровані в платформу. Зовнішні дверні ручки, як стверджується, не мають рухомих елементів — так надійніше і зручніше при роботі в рукавицях.

Базова ціна пікапа не змінилася – 45 тисяч доларів. Вчорашній прес-реліз обіцяє початок виробництва в кінці 2022 року, але це буде пілотна партія з 150 машин, зібраних переважно вручну. Завод буде розташовуватися в арізоні, але яка його планова потужність, поки не повідомляється. Зате вже заявлений вихід на австралійський ринок, де збірка пікапів atlis xt буде локалізована на потужностях місцевого партнера — компанії australian manufactured vehicles.