Як вибрати сальники для машини?

233

Сальник в машині є важливою, хоч і не дорогий деталлю двигуна. Адже через його несправність починає підтікати масло. Це відбувається тому, що з часом зношується його робоча поверхня або гума втрачає еластичність.

Сама процедура заміни сальника досить проста. Проблема часто полягає в тому, що необхідного сальника може не виявитися у продажу. У цьому випадку можна замінити сальник не стандартним, а схожим від іншого двигуна. Але при цьому зовнішній і внутрішній діаметри сальників повинні бути однаковими. У підборі допоможе таблиця російських аналогів імпортних сальников.

Поради щодо вибору сальників

Якщо новий сальник відрізняється шириною від вихідного, то при меншій ширині встановлюється сальника у вас не виникне проблем. А більш широкий, ніж штатний сальник не підійде.

При відсутності пильовика або нарізки на робочій поверхні нового сальника, на відміну від стандартного, він не протягне більше 20 – 30 тис. км. Так як пильник не дає бруду і пилу потрапити на робочу кромку. А це важливо в умовах наших брудних доріг. Нарізка відіграє роль насоса, який скидає олія тому в кратер. Тому при ідеальній поверхні валу вона не потрібна. Однак, при появі дефектів, сальник, не має нарізку, потече.

У більшості двигунів поверхню сальников прогумована. Тому, при установки сальника зі сталевою поверхнею, слід подбати про його можливу негерметичності (перед установкою нанести шар герметика).

Якщо розміри сальника близькі, але не збігаються з розмірами штатного, то можна встановити в отвір корпуса тонке кільце, і напрессовать втулку на вал під розмір вашого сальника.

фото автомобильного сальника - как он выглядит

І нарешті, не варто використовувати вітчизняні сальники для двигунів іномарок. Адже з причини низької якості гуми вони не протримаються більше 10 тис. км. Але в даний час, якість гумово-техніки вітчизняних виробників покращився і вони не поступаються за якістю імпортним.