Складність ремонту сучасних автомобілів

466

З’являються автомобілі, які обладнані розумними електронними пристроями. Вони допомагають водієві і полегшують комфорт під час їзди. Але як технічний прогрес позначився на ремонтопридатності, стали сучасні машини надійніше в обслуговуванні і ремонті?

Чому знижується надійність автомобілів?

Виробники заради прибутку відмовляються від ідеї автомобілів-мільйонників. І чим раніше покупець змінити машину на нову, тим краще. Заради досягнення мети авто компанії пропонують не тільки машини з постійно мінливим дизайном, але також йдуть на якісь хитрощі. Наприклад, машини з даунсайзинговыми двигунами приречені на недовге життя.

З підвищенням ступеня форсировки зростають навантаження на двигун і при цьому конструктори намагаються знизити масу рухомих частин двигуна. Це позначається на надійності: для багатьох моторів запаси міцності по колінчастого валу і шатуна не перевищують 5-10%. Середній сучасний мотор може ходити до списання сто п’ятдесят тисяч, далі – лотерея. Епоха мільйонників закінчилася.

Давайте порівняємо сучасний автомобіль і машини 10-15 річної давності. У «літній» машині не було сучасної електроніки й інших «серйозних» пристроїв. Вони були сконструйовані гранично просто.

Головна їхня перевага була в тому, що їх можна було ремонтувати в будь-якому гаражі. В їх пристрої міг розібратися навіть далека від техніки людина. До того ж, ламалися вони не часто. Та і чого там ламатися, адже «зайвих» деталей не було.

Сучасний світ диктує свої правила. Потрібні більш комфортні автомобілі, екологічно чисті та безпечні. На допомогу прийшла розумна електроніка. Вона допомагає їхати самостійно, гальмує сама і забезпечує комфортом свого власника. Все б добре, якби не одне «але».

Ремонтопридатність сучасних автомобілів на низькому рівні. Для його ремонту потрібен спеціалізований авто сервіс, сучасне і дороге діагностичне обладнання, хороші знання техніки. Це раніше можна зробити ремонт автомобіля своїми руками, а зараз всі шляхи ведуть в офіційний автосервіс.

Сучасний автолюбитель скаже, – “а мені що до того? Я плачу гроші фахівцям, і вони ремонтують мій автомобіль. Знати, як він влаштований і що всередині нього відбувається вже не треба. Масло піділлють при черговому ТО, колодки теж змінять завчасно.” Але є знову одне «але».

Для прикладу, на сучасній моделі автомобіля «Ауді» час заміни лампочки в фари становить 40 хвилин. Це ж треба, лампу міняти майже цілу годину, та для цього треба розібрати пів машини. Але що робити, якщо вона перегоріла далеко від сучасної цивілізації, де немає сервісів і досвідчених авто майстрів. Залишається тільки міняти самому або чекати ранку. Варіант їхати без світла вночі відхиляється, як самий абсурдний.

А тепер подумайте, якщо в автосервісі лампу міняють за 40 хвилин досвідчені майстри, у яких є необхідний інструмент, то скільки вам буде потрібно для цієї операції без знань та інструменту?

Сучасний прогрес – це добре. Ось тільки складність простих, по своїй суті, робіт по ремонту автомобіля – це головна хвороба сучасних машин 21 століття.