Тест кросовера audi q5: комфорт на першому місці

71

Кросовер audi q5 виявився у нас на тест-драйві під кінець року. Традиційні грудневі затори, снігопади, холоди під 20 градусів… Загалом, не найприємніші умови для поїздок на машині. Тим помітніше було старання, з яким автомобіль “піклується” про водія і пасажирів.

Похолодало? клімат-контроль швидко прогріває салон і підтримує теплу атмосферу. Нерівна дорога? пневмопідвіска (опція за 117 тисяч рублів) справляється і з дрібними дефектами, і з більш помітними перешкодами на зразок лежачих поліцейських або великих вибоїн — машина приховує від пасажирів майже всю інформацію про якість покриття під колесами.

У гуде пробці або на шосе з грубозернистим асфальтом помічаєш відмінну шумоізоляцію: звуки зовні не заважають розмовляти впівголоса або слухати музику. Тим більше в цій машині встановлена аудіосистема bang and olufsen з відмінним звучанням.

Та й в дрібницях все продумано: починаючи з відмінною оглядовості і чіткої картинки з камер кругового огляду (навіть вночі) і закінчуючи «розумними» фарами з автоматичним перемиканням ближнього–дальнього світла.

Взагалі з салону “ку-п’ятого” не хочеться виходити. Інтер’єр не намагається вразити розкішшю або футуристичним дизайном (хоча для когось це, можливо, буде слабким місцем моделі), але зате всередині все зручно, акуратно, якісно.

Можна поскаржитися хіба що на «стирчить» екран медіасистеми-зараз так вже не роблять, та на відсутність зручної ніші для мобільного телефону. Зате audi q5 – це один з останніх автомобілів марки, де ще залишилися “справжні” кнопки, адже інтер’єри більш свіжих моделей захопили сенсорні екрани і панелі-модно, але навряд чи зручно.

Марка audi першою придумала показувати температуру на екранчиках в ручках клімат-контролю

Оформлення у медіасистеми не найвдаліше, але до логіки меню швидко звикаєш

Навігацію можна включити один раз і забути про неї назавжди. Будь-який додаток з картами на смартфоні буде зручніше

А кермо, на мій смак, близький до ідеалу: і за формою, і за матеріалом обробки — в місцях хвата використана дуже приємна на дотик перфорована шкіра.

Двом заднім пасажирам буде комфортно, але запасу місця тут немає — машина таких розмірів могла б надати і більше простору. Ну а посередині краще нікого не садити, щоб не образити.

Задні сидіння можна двигун вперед-назад, а у спинки — міняти кут нахилу

Під капотом — два турбованих бензинових літри, 249 к.с. Потужності, 370 нм крутного моменту і семиступінчаста роботизована коробка. Тяги вистачає і на старті, і під час обгонів на трасі, але в цілому динаміка не вражає. Все-таки audi q5-це не про дим з-під коліс, а про комфорт. І якщо не забувати, що шильдиків з буквами rs на кузові цієї машини все-таки немає, то питань не виникає: рівне прискорення в будь — яких ситуаціях-те, що потрібно для більшості водіїв.

Коробку передач, звичайно, можна перевести в спорт-режим. В цьому випадку і невелика затримка при старті “газ в підлогу” зникне, і розгін стане бадьоріше, і підвіска щільніше, але такі настройки погано поєднуються із загальним комфортним характером машини — як ніби неправильно обраний соус до страви.

До речі, і для рульового управління краще залишити настройку «за замовчуванням». В цьому випадку audi q5 слід за кермом рівно так, як і очікуєш від сучасного кросовера: без спортивної різкості, але і без задумі. При цьому, якщо під колесами виявиться укочений сніг, то машина буде повертати з легким занесенням задньої осі, але система стабілізації страхує від неприємних наслідків такої легковажної поведінки.

Повний привід? такі кросовери купують не для того, щоб з’їжджати з доріг. А з нерозчищеними провулками або виїздами з парковок audi q5 справляється, не замислюючись. Втім, як і будь-який інший повнопривідний кросовер. Якщо ж за дивним збігом обставин «ку-п’ятий» все-таки опиниться на бездоріжжі, пневмопідвіска дозволить підняти кузов і збільшити дорожній просвіт до 225 мм до речі, у цієї моделі не традиційний для audi постійний повний привід, а підключається — така трансмісія отримала гучну назву quattro ultra.

При їзді по сніжно-грязьовій каші автомобіль забризкує номерний знак і об’єктив камери, але береже від надмірного забруднення заднє скло

Загалом, якщо не чекати від моделі розкішного антуражу і спортивного характеру, то audi q5 буде приємний в усіх відношеннях. Навіть якщо подивитися на ціни. На перший погляд, все дорого: бензиновий кросовер в базовій комплектації коштує 4,6 млн рублів, а машина з повним оснащенням — вже дорожче шести мільйонів. Але прямі конкуренти-bmw x3 або mercedes-benz glc — ще дорожче. Як мінімум на півмільйона, якщо порівнювати аналогічні версії.

Характеристики кросовера audi q5 45 tfsi

довжина, мм4682ширина, мм1893высота, мм1662колесная база, мм2820снаряженная маса, кг1825тип двигателябензиновый, з безпосереднім уприскуванням і турбонаддувомрабочий об’єм, куб. См. 1984максимальная потужність, к. С. (квт) / про/мин249 (183) / 5000-6000максимальный крутний момент, нм / об/мин370 / 1600-4500коробка передачроботизированная, преселективна, 7-ступенчатаяприводполныйшины255/45 r20максимальная швидкість, км/ч237время розгону 0-100 км/год, с6,3расход палива в змішаному циклі, л/100 км8,0емкость паливного бака, л70тип топливабензин аі-95