У гродно за тиждень зафіксовано три серйозні дтп з авто без техогляду. Даі посилить контроль

43

У даі знову підсилюють контроль за гродненськими водіями. Інспектори перевіряють наявність техогляду, упор роблять на транспорт, що перевозить вантажі і пасажирів.

Під особливу увагу потраплять також інші категорії автомобілів, повідомляє «гродно плюс».

За останній тиждень в гродно і гродненському районі сталися 3 серйозні аварії. Учасники-транспортні засоби без дозволу на допуск до участі в дорожньому русі.

Причинами дтп, за попередніми даними даі, стали якраз технічні несправності вантажівок.

На заголовному фото-кадри аварії, яка трапилася в жовтневому районі гродно 12 січня. Головними героями дтп стали дві вантажівки, що попутно рухалися, що перевозили будівельні суміші. Зі слів очевидців, транспортний засіб, який рухався попереду, різко знизив швидкість і зупинився. Питання “чому” залишається відкритим досі.

андрій цидик, начальник відділення агітації і пропаганди удаі увс гродненського облвиконкому:

– попутно рухався автомобіль зробити цього не зміг і допустив з ним зіткнення. Так, ми можемо однозначно стверджувати, що рухався позаду повинен був дотримуватися такої дистанції, яка допоможе йому уникнути дтп. Однак, знову ж таки, непрямою причиною, можливо, було саме неробоча гальмівна система першого вантажного автомобіля.

З початку цього року на території гродно і гродненського району сталося 6 , так званих, «облікових» дтп з серйозними наслідками. У деяких аваріях числяться тільки постраждалі, в інших – події призвели до летального результату.

У даі зазначають: у 5 з 6 випадків учасниками аварій стали транспортні засоби без допуску до участі в дорожньому русі. Мало того, в 4 дтп, такі «горе-автомобілі» ставали винуватцям. На тлі цих подій, в даі вирішили знову посилити контроль на дорогах гродненщини. Цього разу наголос зроблять на транспорт, що перевозить вантажі та пасажирів, а також на автомобілі на балансі підприємців та осіб, які здійснюють комерційну діяльність. Проблема одна-ігнорування проходження техогляду.

анна соловей, кореспондент:

– статистика кінця січня цього року говорить про те, що кількість водіїв, які все ж проходять техогляд, зменшилася на 40%. Тоді як минулого року фахівці фіксували небувале зростання автовласників, які все ж стежать за справністю свого транспортного засобу. Якщо говорити про сферу, де транспортний засіб числиться за юридичною особою, то тут все більш-менш стабільно: завжди знаходяться ті, хто порушує.

У державтоінспекції є спеціальне відділення технічного нагляду, яке контролює дотримання підприємствами та організаціями правил безпеки дорожнього руху. Інспектори регулярно перевіряють транспорт підприємств, виїжджають у рейди. Але навіть з таким контролем і профілактикою, порушення фіксують щодня.

артем михалкович, інспектор дорожньої служби удаі увс гродненського облвиконкому:

– при проведенні сьогоднішнього рейду був виявлений водій, який керував транспортним засобом з відсутніми світловими приладами, а також з відсутнім дозволом на допуск до участі в дорожньому русі. В результаті водій був притягнутий до адміністративної відповідальності за керування транспортним засобом з тех.несправністю, і було притягнуто посадову особу, яка допустила до участі в дорожньому русі даний транспортний засіб.

Перелік несправностей, які знаходять фахівці, за класикою залишається колишнім: проблеми з гальмівною системою, світловим обладнанням або підвіскою. Як не дивно, але саме ці поломки можуть часто стати причиною аварії.

андрій ігнатович, заступник начальника філії підприємства “белтехогляд” в гродненській області:

– якщо в абсолютних цифрах говорити, то на сьогоднішній день, в січні цього року, ми видали близько 13 тисяч дозволів на допуск до участі в дорожньому русі, а в минулому році в січні місяці на цей день було видано 22 тисячі. Можна бачити обсяг скорочення, який ми відзначаємо в цьому році, хоча, треба сказати, що в тому числі завдяки і активній роботі даі, яку вона проводила в січні місяці з контролю за експлуатацією транспорту. Ці цифри починають вселяти певний оптимізм.