Як розібратися, що автомобіль биту і перефарбований

186

У цій статті наведемо поради по візуальному визначенню ознак битого і перекрашенного автомобіля. Як їх визначити на око без спеціальних приладів.

Визначаємо перефарбовані елементи на око

Яку стару машину не візьми з пропонованих на авторинку, оскільки вона, за запевненням продавця, не бита» і «не фарбована». На ділі це далеко не так. Як дізнатися правду?


1. Про те, що автомобіль перефарбовувався, свідчить різниця у відтінках у деталей кузова, навіть саме незначне. Розглянути це можна, перебуваючи на відстані близько 10 м від машини, бажано, при бічному освітленні.

Щоб точно переконатися, кузовні деталі (наприклад, дверцята та крило) слід розглянути з декількох ракурсів. Зафіксувавши погляд на підозрілих елементах, слід рухатися по кривій, яка приблизно збігається з колом, центр якої знаходиться на розглянутому об’єкті. Колористів, вміють підібрати ідеально збігаються кольори, можна зустріти не часто, тому невідповідність кольорів даний спосіб дозволяє виявити.

2. Ще однією характерною прикметою перефарбованою машини є частинки пилу, що осіли на ще не висохлу деталь в місці фарбування. Пил є в будь-якому приміщенні, навіть в самому чистому. Що стосується середньостатистичної майстерні по ремонту кузовів, то вона вже точно там присутній.

Однак цей метод спрацьовує не завжди, оскільки продавці призвичаїлися відшліфовувати і полірувати машини так, що на кузові не залишається ні пилинки, ні смітинки.
3. Перефарбований автомобіль можна розпізнати по особливому ознакою – шагрені. Цей показник характеризує певну нерівність покриття кузова, яка утворюється після розпилення фарби. Навіть на новому, тільки що зійшов з конвеєра автомобілі, є шагрень. Причому для кожного виду фарби характерна різна ступінь нерівностей.

Зрозуміло, що придбати фарбу, ідентичний заводському, у фахівців сервісних майстерень можливості немає, тому перефарбовані елементи нескладно визначити саме по шагрені. І справа не тільки в сорті фарби: на конвеєрі процес фарбування кузова роботизирован, а в майстерні розпилювання проводиться людьми, тому поверхня виходить не настільки ідеальною.

Фахівці сервісів розуміють це, тому після фарбування застосовують полірування і шліфування. Після всіх цих маніпуляцій поверхню деталі стає дуже гладкою порівняно з заводським покриттям. Різницю найкраще помітити, якщо співставити відмінності між відображеннями і відблисками на сусідніх елементах.

определяем дефекты покраски машины на глаз

Розпізнати битий автомобіль допоможе прилад товщиномір, але вартість його висока. В такому випадку можна або взяти товщиномір в оренду на добу або купити дешевий прилад, але він не впоратися з визначенням товщини на пластикових та алюмінієвих деталях. Альтернатива толщиномеру служить звичайний магніт, якщо сталевий кузов і шар шпаклівки великий.

Якщо помітили, що автомобіль раніше перефарбовувався, – це не привід відмовитися від покупки. Якщо пошкодження були невеликими, наприклад, при дрібної аварії, то це дає вагомі підстави знизити ціну машини.