Блог ім. Adwik → старий harley davidson sportster 1200

79

Всім привіт.відразу напишу для чого цей пост. Мені лінь і ніколи знімати відео. При цьому, хочеться поділитися досвідом володіння harley davidson sportster 1200. Мотоцикл 2004 року випуску. Я проїхав на ньому вже більше 40 тис. Км. Так, я не рахую милі на харлеї:)

Чесно пишу, що мотоцикл я продаю. Продаю не тому, що є проблеми або не подобається. Продаю, т. К. По здоров’ю не виводжу дальняки без вітрозахисту, болить шия і суглоби.зараз багато дзвонять і задають питання. На ці питання і хочу відповісти в цьому пості.

що по двигуну? не потрібно боятися старих харлеїв. Вони надійні і більш надійні ніж хонди. Там немає вкладишів, їм не страшно масляне голодування, не потрібно регулювати клапана (гідрокомпенсатори стоять) і т.д. Я взяв мотоцикл з японського аукціону і проблем не знав ніяких. Проїхав понад 40 тис. Км. Чи їде спортстер? у місті, спортстер зі світлофора рве більшість мотоциклів. Крутний момент під сотку доступний з самого низу. На трасі проблем з обгоном немає ні яких, розгін від 120 до 150 куля. Вище 150 км на годину сльози, а швидше 180 жоден спортстер не поїде. Так так, можете в коментах писати як ви з дружиною з гірки їхали 200. Карбюратор, просто мрія. По-перше, він один, отже синхронити ні чого не потрібно. По-друге, це надійно. Подивіться ролик fortynine про карб і інжектор, там відразу зрозуміло, що крім екологічності інжектор для мотоцикла плюсів не дає. Ну і найголовніше, звук і вібрації:) справжній харлеевский звук може дати тільки карбюратор.

як у місті? у місті все супер:) потужності і моменту хоч відбавляй. Мотоцикл вузький, в міжрядді поза всяких похвал. Головний мінус, це зчеплення. Всі хто не пробував їздити на харлеях, не триндіте яке у вас туге зчеплення. Ви цуценята і сосунки. Після тривалої їзди в пробках, ви будете плакати від болю щовесни. Зате, до кінця сезону, лівою рукою можна яблука тиснути на повидло.

який витрата? витрата по трасі 5,5 літрів на сотню, в місті не більше 6,5 літрів. що в дальняку? я дуже люблю цей мотоцикл. Але дальняки на ньому це не завжди кайф. Я їздив на спортстері і на південь, і на урал, і в мурманськ. По трасі в хорошу погоду кайф. Прив’язав баули до спинки, можна їхати, притулившись до них спиною. Посадка розслаблена, ноги витягнуті. Залізну жопу зробив від ростова до пітера.якщо дорога погана, сльози. Переднє колесо 21 дюйм хоч як то допомагає. Амортизатори, що спереду, що ззаду тільки для виду. Сідло дерев’яне, дупа як сковорідка плоска стає. Встановив сидіння lepera, стало трохи комфортніше. У дощ мокрий весь. Вода з переднього колеса летить відразу в ноги. Чоботи промокають навіть при їзді по мокрому асфальту без дощу.

навіщо купувати старий харлей? по-перше, це емоції. Емоції від заліза. У старому харлеї все залізне, навіть кнопки фар і поворотники. По-друге, ціна. Старий спортстер на карбі не буде дешевшати. Інжекторних спортстерів повно, вони досі виробляються. Карбюраторні спортстери на аукціонах тільки дорожчають. Зараз нормальний екземпляр коштує 500-600 тис. Руб. По надійності мотоцикл з пробігом 30-50 тис. Майже новий, тільки масло міняй.по-третє, стиль. Ну реально, дуже красивий мотоцикл. Всі дивляться, фотографують. На дорозі +100500 до самооцінки.

а навіщо я таке диво продаю? люблю його дуже. З сумом продаю. Але сам я на ньому довго їздити не зможу: (багато хто помилково говорить, що харлей для пенсіонерів. Ні, харлей для молодих, сильних, витривалих і здорових людей. Людей, які готові жертвувати комфортом заради стилю і емоцій.а ми, не сильно здорові пенсіонери, вибираємо зручні і комфортні турендуро.