Блог ім. Destroid → не біт, не фарбований, 25 птс

82

І таки так, на зв’язку знову я зі своїми кавоварками на колесах.більше року тому мною був написаний райдужний, повний фантасмагоричних описів пост про те, як добре брати мотоцикли з братської республіки.жест обдурив я і себе і вас. Не так все гладко-солодко вийшло в результаті, а якщо цікаві деталі-зараз я їх повідаю…

це вже стає якоюсь негативною традицією, але свій третій пост поспіль починаю з того, як щось там собі напланував зробити і нічого не вийшло, оскільки у глобальної чихотки інші плани на цей рахунок. Їхати кудись треба було, але поїздка в крим і часті вилазки в ближнє замкадтя це весь список моїх героїчних досягнень за два роки. Навіть соромно якось стало.проте я можу бути вам корисний у своєму досвіді і моя розповідь тут піде про те, чим же насправді загрожує покупка мотоцикла з білорусії. Підсумковий звіт про експериментальну покупку на цей раз більшою мірою інформаційний і в меншій мірі розважальний, оскільки ніч на дворі, а пес в будурі. Далі по тексту може скластися враження, що я мовляв не сильно розумний, оскільки віщаю про косяки мотоцикла широкій публіці, адже ніхто потім не купить. Але мені моя совість ніколи б і не дозволила уподібнитися колишньому господареві мотоцикла і продавати таке кому-небудь. Якщо раптом я вирішу продавати, а якийсь безумець вирішить купувати і у нас виникне match!, то я обов’язково розповім нещасному про всі особливості цієї техніки і тричі запитаю чи готовий він відправитися в вальгаллу. Також зауважу, що тут не йдеться про те, де потрібно купувати — в рф, рб, в японії або на чорному ринку. Ні, хоча у мене є власна думка з цього приводу. Мої знайомці в більшості своїй відмовляли від цієї покупки, оскільки давно склався стійкий стереотип про умільців, які відновлюють американський утиль. Я ж ризикнув біткоіни, щоб особисто в цьому переконатися. Приступимо-с. Минулий сезон я закінчив, дізнавшись деякі деталі про сумне технічному стані мопеда в частині недієздатності круїз-контролю і дикою вибростимуляции простати на швидкостях понад 120 км/ч. Вирішено було здати дружочка на капітальний ремонт одному відомому джентельмену з міста ульяновська, що я і зробив приблизно в жовтні минулого року. Всю зиму він слав мені в ватсап фото моторасчлененкі і страшні прокляття, після чого повернув техніку, відхрестився і був такий. Робота за зиму виконана колосальна, але були і несправності, роздуми про які запускали в голові саундтрек із секретних матеріалів. Розтин показав, що:1. Мопед раніше падав з 11 поверху брав участь в дтп з досить серйозними пошкодженнями двигуна і вилки;2. Двигун цього піддослідного одного разу горів в пеклі був зібраний з декількох частин інших двигунів; 3. Нутрощі движка були покриті коров’ячим лайном коричневим нальотом, місцями (шестерні грм і т.д.) іржею, а також в достатку різної якості зварні шви. Фотки робочі, тому вертикальні. Не лайтеся сильно, я сам не в захваті.

Капіталка двигуна, ремонт підвіски, дрібні косяки по електриці, болтики-гвинтики, резиночки та інша дріб’язок… Загалом, дядько з почуттям, толком і розстановкою відмив пихло, замінив всі необхідності, перевірив допуски де треба і не дуже, вигнув пір’я, доклав до деяких деталей токарний різець і навів порядок в обважуванні. При цьому навіть не пішов у запій. Респект.буквально сьогодні нарешті вирішив проблему з вібрацією. За час поневірянь я дізнався, що найрідкіснішими товарами на авіто є ребра кобри, сісі рисі і кардан від літрвосьмісотой. Поїхав я його забирати прям як закладку: продавець номер телефону не дав, а за адресою з повідомлення знаходилися ритуальні послуги. Рівень довіри-єдина росія. Купив же і цілком собі нормальна запчастина оказалась, але от невдача-кардани на gl1800 до і після 2005 року розрізняються по довжині шліцьової частини в сторону двигуна. Ті, що випускалися пізніше, довші. Зазвичай не прийнято говорити про те, який у кого розмір, але здавалося б… Мотоцикл 2006 року, кардан 2009, спаровування повинно пройти відмінно, проте не пройшло. Бла бла, магія болгарки і інженери хонди перекинулися там на своїх островах з боку на бік. Викотив на мкад, дав дроселя і що ж я відчув? дивна справа, але я вперше за два сезони відчув слюні радості від процесу їзди без зайвих вібрацій.залишилося вирішити невирішувану проблему з помилкою круїз-контролю і вийде цілком собі ездабельний голдвінг, щоб його. За час страждання володіння цим мотоциклом з рахунку в банку зникло вже близько 250 тис.рублів. Так, я повністю визнаю свою помилку і готовий бути відданий анафемі або екстермінатусу за скоєне, бо сам пішов на цю угоду і отримав те, що отримав. Крім іншого мені була цікава реакція продавця на те, що я дізнався через час. Звичайно ж продаван досі рухається на задній передачі і пише, що він 5 років їздив на ньому без сучка і задирка, а як тільки продав — почалися якісь проблеми і він тут зовсім не при справах. Відчувається мені, що цей громадянин веде вельми успішний бізнес на відновленні подібної техніки, тому про всяк випадок залишу його дані тут, раптом хто наткнеться в спробі знайти щастя:

Калиновський александер вікторович, 79г. Р. Брест.+375(29)791-68-02.обходьте його, та й всіх його братиків, стороною, дорогі мої. Не варто воно того.

будьте здорові, чесні і до швидких зустрічей!