Чому “росавтодор” не може прибрати головне “пляшкове горлечко” на м7

130

За офіційною статистикою за 7 місяців 2021 року на 19-кілометровому відрізку м7 було зафіксовано 15 дтп, в яких постраждала 21 людина, загинуло двоє. Для порівняння, в 2020-му сталося 22 дтп, де травми отримали 35, а загинули 8 громадян. Основні причини аварій-порушення швидкісного режиму, недотримання дистанції та виїзди на «зустрічну».

Як розповів виданню» зебра тв «представник фку упрдор» москва-нижній новгород«, нижегородська» дочка «федеарального» росавтодору «давним-давно розробила проект з реконструкції володимирської»южки”!

Так, позитивний висновок головдержекспертизи було отримано аж… 3 роки тому. Однак проект продовжує лежати “під сукном”, чекаючи фінансування.

Очевидно, що влада не хоче розширювати проблемну ділянку до чотирьох смуг з однієї простої причини: вже скоро (можливо, достроково) буде зданий відрізок платної магістралі м12 від москви до нижнього новгорода. І тоді навантаження на м7 стане помітно менше.

До речі, на будівництві траси м12, що спочатку з’єднає москву і казань, а потім рушить далі, відбулася важлива подія: на третьому відрізку магістралі (що йде по володимирській області) тижня був покладений перший кілометр так званого пробного асфальту.