Обережно-ці системи не працюють під час дощу

27

В ході випробувань, які проводилися на закритому полігоні, імітувалася дощова погода. В ході тестів перевірялася робота таких систем, як автоматичне екстрене гальмування і функція утриманні в смузі руху. Виявилося, що під час помірних дощів і, тим більше, злив ці системи працюють некоректно.

Випробування автоматичних систем екстреного гальмування, проведені на швидкості 40 км/год, закінчувалися зіткненнями в 17% випадків. На швидкості 56 км/год зіткнення відбувалися вже в 33% випадків.

Система утримання в смузі руху працювала ще гірше-в 69% випадків автомобіль перетинає розмітку.

” ці системи безпеки покладаються на датчики і камери, щоб розрізняти дорожню розмітку, інші автомобілі, пішоходів і перешкоди на проїжджій частині. Тому, природно, істотний вплив на їх роботу надають такі фактори навколишнього середовища, як дощ, — говорить технічний директор aaa грег браннон. – люди не завжди їздять в сонячну погоду, тому ми повинні розширити список умов, при яких слід проводити випробування».

Ааа закликає водіїв обов’язково дізнаватися принципи роботи систем допомоги, щоб адекватно оцінювати їх можливості, і тримати об’єктиви камер в чистоті, а також не використовувати круїз-контроль в погану погоду, щоб не розслаблятися.