Проблеми в роботі карбюратора

533

У цій статті поговоримо про регулюванню карбюратора своїми руками і які виникають проблеми при його експлуатації.

Основна функція карбюратора — змішувати паливо з повітрям і потім доставляти дану суміш в двигун автомобіля, де суміш згорає і тисне на клапани блоку двигуна. В результаті з’являється сила, яка змушує машину набирати швидкість і рухатися. Детальніше про роботу карбюратора в статті “Теорія роботи карбюратора”.

Проблеми в роботі карбюратора

Витік бензину

Якщо помітили, що бензин виходить від туди, звідки не повинен виходити, то причина зазвичай криється в неполадках з поплавковою камерою, поплавцем або надмірно сильному тиску. Перш за все, потрібно перевірити тиск палива, яке повинно бути в межах 4-7 PSI. Якщо тиск в нормі, то тоді проблема може бути в тому, що поплавок тоне чи є проблеми з поплавковою камерою. В цьому випадку доведеться замінити поплавцеву камеру.

Брудні свічки запалювання

Якщо на свічках запалювання з’являється нагар з запахом, це означає одне: надмірна подача палива. Зазвичай надмірна подача палива викликана двома причинами: неправильний рівень палива і/або прогорів клапан. Проблема з рівнем палива може пояснюватися не відрегульованим поплавцем, зайвим тиском палива або проблемами з поплавковою камерою. Якщо рівень палива в нормі, то тоді потрібно перевірити клапани.

Нестабільна робота двигуна на холостому ходу

Припустимо, встановили роботу двигуна на холостому ходу на 800 обертів. Потім проїхали на автомобілі і обороти на холостому ходу збільшилися до 1500. Якщо дати газу на холостому ходу, то обороти повернуться на колишній рівень — 800. Зазвичай проблема не в самому карбюраторі, а в проводі між карбюратором і педаллю акселератора.


Для точної діагностики проблеми потрібно від’єднати провід від карбюратора і вручну посувати дросель на працюючому двигуні. Якщо обороти впали до потрібних меж, то проблема в проводі, якщо ні, то проблема в карбюраторі. Для початку необхідно оглянути карбюратор на предмет корозії та забруднення. При виявленні забруднень, потрібно ретельно почистити карбюратор.

Налаштування карбюратора

Перш, ніж починати налаштування карбюратора, необхідно розігріти двигун. На холодному двигуні налаштувати карбюратор марно. Крім цього потрібно зняти з дросельної заслінки тягу педалі газу, від’єднати трубку вентиляції картера і перевірити, що відсутня вакуум в трубці регулятора випередження.

настройка карбюратора своими руками

Далі знаходите гвинти, що регулюють склад суміші, їх ще називають гвинтами якості, і починаєте по одному закручувати за годинниковою стрілкою, поки двигун не почне працювати нестійко і жорстко. Як тільки двигун залихоманило, припиніть закручувати гвинт, так як це призведе до зупинки двигуна. Замість цього викрутіть гвинт на один оберт назад, поки двигун не почне працювати плавно.

Це потрібно проробити з усіма гвинтами якості, поки двигун не буде звучати плавно, без ударів. Також, не завадить зробити чищення карбюратора.