Як працює гальмова система Камаз!!!!

Картинки по запросу Як працює гальмівна система Камаз!!!!

Стоячи хребетний тормоз — частина гальмівної системи, призначена для утримання транспортного засобу в нерухомому стані відносно опорної поверхні. Напис на педалі ножного гальма стоянки PUSH ON — PUSH OFF. Також хочемо вам порекомендувати https://kam-teh.com.ua/kamaz-tormoznaya-sistema

Індикатори гальмівної системи, які сигналізують, що задіяний/ не відпустити стоянкове гальмо. Стоянкове гальмо призначений для загальмування автомобіля, трактора, комбайнана стоянках і утримання його на ухилах. У більшості випадків гальмо приводиться в дію рукою, за допомогою підняття важеля вгору, як правило, знаходиться на трансмісійному тунелі між сидіннями водія і переднього пасажира. На спортивних машинах важіль може розташовуватися між сидінням і дверима водія, у цьому випадку пасажир не має до важеля випадкового доступу. В силу цього часто простонародно називається «ручно й гальмо», «ручни до», а постановка машини на стоянкове гальмо позначається як «затягнути ручник». Однак існує велика кількість моделей, в яких гальмо приводиться в дію ножною педаллю, наприклад Toyota Crown, як правило, це автомобілі з автоматичною коробкою зміни передач.

Педаль гальма стоянки зазвичай знаходиться близько майданчики для відпочинку ноги водія, в стороні від основних педалей і має невеликі розміри, щоб водій не переплутав її з однією з основних педалей. У більшості випадків, вона ж призначена і для розгальмовування автомобіля, однак іноді для цього застосовується важіль під кермом, схожий з важелем для відкривання капота. Широке поширення такої стоянкове гальмо отримав в автомобілях північноамериканських виробників, а також на «праворульних» японських автомобілях. Також існують автомобілі, на яких важіль ручного гальма знаходиться біля рульової колонки, наприклад ГАЗ – 21 . У автовиробників спостерігається тенденція по заміщенню механічних стоянкових гальм на електронні.