Як вибрати шини

Как выбрать  шины
Зрозумівши для себе конфігурацію траси, і визначивши, яких поворотів на трасі більше, правих чи лівих, ви повинні внести відповідні коректування в тиск ваших коліс. Тобто якщо траса має більшу кількість правих поворотів (правий трек), то при проходженні поворотів велике навантаження будуть отримувати ліві шини, відповідно вони більше будуть грітися, і в них швидко зростатиме тиск. Також потрібно звернути увагу на радіус поворотів і склад асфальтового покриття.
Також хочемо вам порекомендувати на сайті
Зростання тиску – таке значення тиску, який становить різницю між тиском гарячої шини (перевіреного відразу після заїзду) і тиском холодної шини (початкова). Взагалі тиск не повинен зростати більше ніж на 2 PSI. Якщо ваш тиск збільшується на 3 і більше PSI, значить, ваші шини перегріваються, і такі кроки мають бути спрямовані на виправлення ситуації. Ви можете знизити початковий тиск, можливо, вам буде потрібно змінити налаштування шасі або навіть поміняти стиль водіння.
Багато пілоти в якості наповнювача для коліс використовують азот. Азот може допомогти зменшити температуру шини, а також зростання тиску. Це відбувається, тому що азот – інертний газ і діє як охолоджувальний пристрій. А якість повітря може змінитися, може змінитися вологість, ущільнення в компресорі, температура і т. д., Т. к. ви заправляєте азот з окремого балона, значить газ постійної якості. Вам значно легше підтримувати робочий тиск на оптимальному рівні.
Найкращими рекомендаціями для хорошої роботи шини і її довговічності буде – установка сходження передніх коліс на нуль. А розвал (camber) встановіть так, щоб температура поперек протектора передньої шини була однакова. Якщо передні шини перегріваються, зменшення кута нахилу кулака (castor) може допомогти виправити ситуацію. А якщо ваші передні шини не догреваются і машина неохоче повертає, ви можете трохи збільшити розбіжність, тоді шини почнуть підігріватися на прямих ділянках дороги. Але, в теж час ви отримаєте невеликий опір швидкості прямолінійного руху.
Ваш рух по трасі має бути максимально плавним. Рухи кермом не повинні бути нервовими, зверніть увагу на гальмування і на траєкторію проходження повороту. Дуже різкі гальмування і прискорення призводять до швидкого зносу покришки. Зверніть увагу на те, як їдуть по трасі кращі драйвери, вони рухаються так гладко, що здається, що вони дуже повільні, однак час проходження кола у них найменше.