Заміна ременя генератора. Ознаки зносу

600

Заміна ременя генератора — справа не складне, поміняти зможе навіть початківець автолюбитель. Розберемо, як замінити ремінь генератора і які бувають ознаки його зносу.

Як перевірити ремінь генератора?

Перш, ніж міняти ремінь генератора, слід переконатися, що він прийшов в непридатний стан. Основною ознакою є характерний свист, що з’являється при навантаженні на електрику автомобіля (при включених фарах). Якщо, Ви завели двигун і при спробі піддати газу” чуєте свист з під капота – це визнаний того, що ремінь генератора ослаб.


Нічого катастрофічного, що ремінь генератора почав свистіти немає. Це неприємно, але саме цей свист вказує про проблеми, що треба готуватися в найближчому майбутньому до його заміни. Коли ослаб ремінь, сам генератор працює гірше, видає не повну зарядку. Набагато гірше, це постійний шум генератора без навантаження і з навантаженням.

Як замінити ремінь генератора?

Перед заміною ременя генератора потрібно провести його огляд, а саме зняти з автомобіля і візуально перевірити на наявність ознак зносу, таких як розриви, тріщини. Якщо візуально проблем не виявлено, тобто ремінь не виглядає зношеним, то слід перевірити його натяг.

Для зміни ременя генератора спочатку слід послабити натяг. Механізм натягу представлений у вигляді натяжного болта, або у формі півкола, залежно від моделі авто. До того, як зняти старий ремінь, вивчіть, як він розташовується і за що чіпляється. Новий ремінь потрібно буде встановити точно в такій же послідовності. Можна записати, або накреслити схему, щоб не забути його місце розташування.

Якщо на автомобілі натяг регулюється за допомогою болта, то потрібно підібрати відповідний за розміром ключ і повернути його в одну, або в іншу сторону. На відміну від інших болтів, його не потрібно викручувати повністю. При повороті болта ремінь генератора повинен ослабнути. Продовжуйте повертати болт до тих пір, поки не ослабне настільки, що ремінь можна легко зняти.

Порівняйте старий і новий ремені генератора, щоб переконатися, що вони однакові. На моїй практиці були випадки, коли продавали новий ремінь від іншої моделі автомобіля, або на упаковці було написано одне, а в реальності – зовсім інше. Особливу увагу при установці слід приділити натягу, оскільки від цього безпосередньо залежить термін служби.

Після заміни, увімкніть двигун і дайте максимальне навантаження на електрику, тобто увімкніть дальнє світло, фари, опалення, трохи “погазуйте”. Якщо ви чуєте свист, то потрібно посилити натяг ременя, так як він затягнутий недостатньо сильно.