Автомобільні виставки – “бойкот вуглецю”

83

Мюнхенський міжнародний автосалон продемонстрував, що провідні автомобільні компанії просуваються до «вуглецевої нейтральності» семимильними кроками, а рішення, що сприяють «озелененню» модельних лінійок, стають все сміливішими

На мотор-шоу iaa mobility, яке вперше проводилося в мюнхені, новинки на електротязі показово домінували. Бал, як водиться, правили концепти і серійні моделі “великої німецької трійки”. Головними шоу-стоперами стали, наприклад, концептуальний седан audi grandsphere, що мітить на роль електричного флагмана марки, і концептуальний mercedes maybach eqs suv, що демонструє, що» зелені ” технології відмінно поєднуються з розкішшю. Не було недоліку і в стартапах-таких, як вінтажний швейцарський мікроелектрокар micro microlino 2.0, що переосмислює «бабл-кар» bmw isetta 300 зразка 1956 року.

Доопрацювання і чистий аркуш

Mercedes-benz чітко просигналізував в мюнхені, що планує поєднувати «перекроювання» моделей з традиційними двс в електрокари зі створенням екотранспорту з чистого аркуша. Першим шляхом йде концептуальний позашляховик eqg. Розробники навмисно зберегли дизайн класичного g-class, позначивши» зелений ” статус новинки світиться 3d-панеллю замість решітки радіатора і квадратним кофром для зарядного кабелю, що замінив круглий кожух запаски на п’ятій двері.

Салон і зовсім залишився практично таким же, як у g-class з двс, хіба що блоки приборки і мультимедіа отримали оригінальну начинку. Принципово, що збережені також рамна конструкція, нерозрізний задній міст і блокування диференціалів. За прискорення відповідають чотири електромотори з індивідуальним управлінням, що живляться від батарейного блоку, інтегрованого в раму. На дороги» позеленілий ” gelandewagen обіцяють випустити до 2024 року.

А ось серійний електричний ліфтбек mercedes-amg eqs зробили з нуля. Його обтічний кузов, гладке днище і втоплені ручки дверей забезпечили видатний коефіцієнт аеродинамічного опору (сх становить лише 0,2). П’ятидверка, співмірна флагманському седану s-class – – перша модель німецької марки на новій модульній електроплатформі mea. Пневматична підвіска і повнокероване шасі входять в стандартне оснащення. Матрична оптика об’єднана в єдиний блок з фальшпанеллю решітки радіатора. Безрамкові двері забезпечені електроприводом, а в салоні передня панель являє собою суцільну скляну поверхню довжиною 141 см без фізичних кнопок і перемикачів. Представлена в мюнхені модифікація mercedes-amg eqs 53 4matic + має повний привід з двома електромоторами, які при замовленні пакету amg dynamic plus будуть розвивати 761 к.с. І забезпечувати розгін до сотні за 3,4 с.

Переформатування

Ще одна тенденція розвитку електротранспорту, яку позначив мюнхен, це експерименти з кузовними конструкціями і нетрадиційними матеріалами обробки. Хороша ілюстрація-шоу-кар bmw i vision circular, що поєднує риси універсала і»однооб’ємника”. Акцент в ньому зроблений на великій площі скління і фірмових ніздрях «гриля», який функціонально ближче до світлотехніки, ніж до традиційної радіаторної решітки. Логотип на кузові виконаний методом гравіювання. Стулки бічних дверей розорюються в різні боки, а центральні стійки відсутні. В основу конструкції кузова лягли алюміній і сталь, отримані шляхом переробки відходів, а замість забарвлення кузова застосовано анодування.

У салоні панелі зроблені з вторсировини, а основна бортова інформація проектується на лобове скло. У конструкцію закладена можливість повторної переробки практично всіх компонентів автомобіля, включаючи тягову батарею. Оскільки bmw i vision circular-це дизайнерський і технологічний екзерсис, подробиці інженерної начинки не наводяться. Натомість оголошено, що рішення щодо економії матеріалів та вторинної переробки будуть реалізовані в електрокарах bmw нового покоління, які очікуються до 2025 року.

Переглядає форм-фактор своїх перспективних електромобілів і бренд smart. Перший кросовер в його гамі постав в концептуальному виконанні і вразив публіку насамперед «недитячими» габаритами. З серійною версією шоу-кара concept #1 німці нарешті вирвуться за рамки сегмента мікрокарів. У потенційні конкуренти вже записаний гібридний» британець ” mini countryman і відповідні йому електрокросовери.

У дизайні concept #1 демонструє такі яскраві рішення, як «ширяючий» скляний дах, безрамкові двері з висувними ручками і задні стулки, що відкриваються проти ходу. Присутній і захисний обвіс. У салоні ж аж ніяк не авангард, а мінімалізм і елементи цифрового кокпіту з акцентом на «ширяючий» 12,8-дюймовий центральний тачскрін мультимедіа. Що стосується електричної платформи sea для concept #1, то її надасть концерн geely. Цей “візок” вже обкатаний на моделях volvo, lotus і polestar, що також належать китайському автогіганту. І, до речі, серійний варіант smart concept #1 з’явиться вже в 2022 році, що зайвий раз підтверджує серйозність намірів провідних брендів в плані переходу на «зелені» рейки.