Чому мотор раптом різко може перестати прогріватися до робочої температури

92

Погода-погодою, але бензиновий двс повинен прогріватися досить швидко навіть в сильні морози, які ще не настали. Дизель, ясна річ, підійде до робочої температури тільки під навантаженням, але що не так з «бензином»? мало того, що в машині холодно, так ще й витрата палива підскочив, але ж скоро градусник впаде нижче нуля. І що тоді? терпіти-наше історичне якість, але всьому ж є межа. Пора б розібратися, хто винен у порушенні температурних процесів під капотом. Та й система охолодження-найважливіший вузол, від стану якого безпосередньо залежить термін служби найдорожчого агрегату будь-якого автомобіля. Мотор.

Історія про «прогрівати – не прогрівати ” грунтується на простій істині: нагріваючись, метал розширюється, а вузли і агрегати виходять в робоче положення. Простіше кажучи, для коректної роботи двигуна, він повинен прогрітися до робочої температури. Раніше “вимагати” від нього прудкості і швидкості — смерті подібно, так що чекайте, поки прокинеться стрілка температури або рухайтеся на надмалих оборотах. Або перебирайте движок частіше-кому що ближче. Одним словом, з температурою жарти погані.

Почати процес виявлення несправності варто з антифризу. Він не гігроскопічний, але з часом в системі з’являється вода, яка закипаючи, призводить до утворення пробок. Взагалі-то охолоджуючу рідину потрібно міняти раз на три роки, але міські автовласники чомусь забувають, що вулиці і пробки-важкі умови експлуатації, тому термін служби рідин потрібно скоротити вдвічі. Паралельно з заміною» охлаждайки ” варто оглянути всю систему на наявність патьоків. Антифриз фарбують в яскраві кольори саме для цієї мети — будь-яка тріщина миттєво стане видно, як тільки рідина почне хоч трохи підтікати.