Dmc aston martin dbx: понад 800 к.с., трохи карбону і іспанські пристрасті

67

Представлений два роки тому кросовер dbx став довгоочікуваним «паровозиком продажів» компанії aston martin, але в стоці він поступається за потужністю і динаміці топовим конкурентам на кшталт lamborghini urus і porsche cayenne turbo gt, тому всілякі тюнінг-ательє намагаються заробити на його «прокачування». У листопаді ми розповідали про монструозний на вигляд aston martin dbx від німецького тюнінг-ательє mansory, а тепер представляємо вашій увазі конкуруючий проект від dmc приблизно того ж рівня, т тільки з трохи менш претензійним дизайном.

Ательє dmc з ратінгена існує з 2009 року і заробляє в основному на виготовленні і продажу вуглепластикових обвісів для італійських і британських спорткарів, при ньому ж є інжиніринговий підрозділ для комплексного доопрацювання автомобілів. Aston martin dbx німецькі фахівці не могли обійти стороною і зробили з нього проект fuerte, що в перекладі з іспанської означає «сильний, могутній, передовий».

Мерседесівський 4,0-літровий бітурбомотор v8 (м177), яким оснащується на заводі dbx, отримав нові, більш продуктивні турбокомпресори, спортивний повітряний фільтр зі зниженим опором, спортивну систему вихлопу і нову програму управління, завдяки чому максимальна віддача виросла з 550 к.с. І 700 нм до 808 к. С. І 1000 нм. Коробка передач колишня (мерседесівська 9-ступінчаста “гідромеханіка”), але з новими настройками. Час розгону до 100 км/год скоротився з 4,5 до 3,8 с, максимальна швидкість зросла з 291 до 328 км/год.

Дизайн у fuerte скромніше, ніж у mansory, але не менш спірний — чорні спойлери на боках переднього бампера і карбонові «леза» дифузора в задньому бампері виглядають незграбно. На кормі, як і у mansory, відразу два спойлера, але менш рельєфних і без вертикальних стабілізаторів. Довершують образ ажурні колеса pur wheels діаметром до 24 дюймів. Для інтер’єру пропонується авторський вуглепластиковий декор або дерев’яні вставки, а також нова шкіряна оббивка з контрастною прострочкою. Вартість доопрацювань поки не названа.

Додамо, що сама компанія aston martin поки не може або не хоче запропонувати своїм клієнтам більш потужний dbx, а навпаки, йде на зниження: в листопаді дебютувала версія straight six для китайського ринку з 3,0-літровим мерседесівським мотором м256 (435 к.с. І 520 нм) і мягкогібрідним доважком. Давно відомо, що потужність для китайців не головне, вони готові брати dbx хоч з 2,0-літровим мотором, так що британцям ще є, куди падати. Ну а піднятися завжди допоможуть німецький тюнери.