Вибір дисків для автомобіля – лиття або штампування?

266

У продажу є різноманітність колісних дисків для автомобіля – від штампованих до литих і кованих. Багато автолюбителів віддають перевагу штампованим дисків – литі. Це розумно, адже автомобіль з ними виглядає красивіше.

Переваги литих дисків перед штампуванням

Безумовною перевагою литих дисків є їх привабливий зовнішній вигляд. Ніхто не буде з цим сперечатися, адже автомобіль з литими дисками змінюється, надаючи йому більш солідний і красивий вигляд.

Якщо виходити з реклами литих дисків, то це не єдина їх перевага. Багато хто стверджує, що з литими дисками автомобіль швидше їде, краще розганяється і до того ж споживає менше пального. Розберемося детальніше.

Для всіх цих пунктів необхідно зниження маси автомобіля, що цілком досяжно з застосуванням “лиття”. Ось тільки вони не набагато легше штампованих, оскільки із-за крихкості литих дисків виробники має намір збільшують жорсткість і міцність, а це позначається на вазі. Литі диски трохи легше штампованих, але різниця не настільки істотна.

Всі чотири диска знизять масу автомобіля приблизно на 10 кілограм, що мало позначиться, як на витраті палива, так і на динамічних характеристиках. Відчути покращення зможуть тільки автоспортсмени, і то не на кожному автомобілі. Для них застосування більш легких дисків виправдано, адже перемога в змаганнях визначається частками секунд, які здатні принести більш легкі колеса порівняно зі штампованими.

красота литых дисков - страшная сила

Інша перевага литих дисків – це поліпшене керування. Це досягається завдяки зниженню маси колеса. З литими колесами машина краще обробляє профіль дороги і більш чутлива до різних нерівностей. Але є ложка дьогтю. На автомобілі з залежною підвіскою результату не буде, адже якийсь позитивний ефект буде тільки на машині з незалежною підвіскою.

Кожен автолюбитель повинен для себе обрати, що йому краще підходить – краса чи надійність, литі диски або штамповані. Допомогти з вибором допоможе стаття про сталеві, литі і ковані диски для автомобіля.