Досвід експлуатації хетчбек Ford Focus 2008 року

522

Вирішив розповісти про свою «ластівку» – Ford Focus, тип кузова: хетчбек, 2008 року, обсяг 2,0, колір кузова : white electric, коробка автомат. Спочатку хотів брати японця, брат радив, у нього вже двоє їх було – Lancer 2003 р. і Corolla 2005 р., практично взагалі не скаржився, незважаючи на те, що у Mitsubishi був «примхливий» двигун GDI. Я ж, у свою чергу, брати японця не зважився.

Перед цим був досвід управління Honda Civic Ferio, 2001 р. Всі, звичайно, пізнається в порівнянні. Що стосується «расходников», то у Форда вони на порядок дешевше, плюс зіткнувся з проблемою дорожнечі деталей у Civica, «неоригінал» не поставиш, а оригінал коштує на порядок вище, ніж у Форда. Що стосується підвіски, то скажу відразу, що від Форда я очікував більш м’якого ходу, але справедливості заради, скажу, що у Honda и підвіска взагалі жорстка, тому що, по-суті, не прогадав.


Окремо зазначу поведінку машини в холоди. Ford заводиться взагалі з пів-обороту, проблем з прогріванням машини немає, правда, пічка зараз почала підсвистувати на «трійку», але не думаю, що це так критично. Гріє швидко і рівномірно. В мінус 20 скло «розморожується» приблизно хвилин за 5, навіть менше, так що проблем з прогріванням двигуна немає (чи потрібно прогрівати двигун узимку?).

Так само хотілося б окремо зупинитися на салоні. У Форда салон досить консервативний, пластик не виглядає дешево, все на місці. Звичайно, порівняно з Honda, приладова панель виглядає не так «футуристично», але дуже подобаються у «американця» обробка стрілок під метал, виглядає серйозно, можна сказати, «по-чоловічому».
Є у Фокуса свої мінуси. Особисто для мене головним недоліком є незручність крісел. Ось хоч як не регулюй, таке відчуття, що на каменях сидиш. Хоча, як мовиться, на смак і колір. І ще по салону – ключ запалювання не підсвічується, коли сідаєш в машину. Але це вже справа кожного, я міркую, насамперед, як водій, який щоранку зустрічає в цій машині, тому для мене ці два чинники досить важливі. Можливо, для когось ці моменти виявляться менш значущими.

Витрата в місті близько 10-12 літрів, при включеній грубці навіть трохи більше, як мені здається (постійно забуваю проконтролювати цей момент). До речі, інформаційна табличка в приладовій панелі, досить непогана штучка. Показує відкриті двері, якщо такі є, витрата палива і залишок в кілометрах. Начебто дрібниця, а приємно. Музика стоїть не «рідна», тому сказати по звучанню нічого не можу, однак, шумоізоляція машини радує.

Окремо хочу сказати про «расходниках». ТО у дилера я не застав, може бути воно й на краще, так як звик їздити до свого людині. Коли купував машину, всі «розхідники» поміняли перед самою продажем, єдине, через 5 тисяч кілометрів замінив масло (все разом обійшлося десь в 2000 рублів), зараз планую подивитися масло в коробці, а також перевірити знос гальмівних колодок.

За рік володіння (тьху-тьху) машина поки не ламалася і навіть не дала засумніватися в своїй працездатності. Щоправда, є підозра, що за нашим вітчизняним дорогам я вже встиг «розбовтати» захист, так що з нею, в будь-якому випадку, буду щось вирішувати. Є невеликі «косяки» по кузову, все ніяк руки не дійдуть зробити.

На одному форумі прочитав про покриття під «вуглець», хочу капот зробити, але це, знову ж таки, поки далекосяжні плани. Загалом, думок багато, залишилося тільки втілити. Головне, щоб серйозно не ламалася.

Підводячи підсумок, Ford Focus – дуже бадьора і хороша машина. Колір в сонячну погоду після автомийки радує, що аж очі сльозяться від щастя. І якщо б переді мною знову поставили вибір між «японцями» і Фокусом, я б не поміняв рішення.