Як вибрати мототехніку


Как выбрать мототехнику
При виборі того чи іншого транспортного засобу потрібно орієнтуватися на потреби і можливості майбутнього власника. Для невисокого стрункого людини, юної дівчини, молодої людини, якій необхідно просто швидко пересуватися по місту, звичайно, підійде скутер. Крім того, ви отримаєте економію свого бюджету і можливість паркуватися де завгодно. Та й якщо фізичної сили у вас небагато, вибирайте малолітражний варіант, мотоцикл не так просто утримати навіть в стоячому положенні, а в русі тримати треба набагато сильніше. Якщо ви любите «вітер в обличчя», володієте щільним статурою, плануєте пересуватися на своєму двоколісному другові на далекі відстані, вибір, однозначно, мотоцикл. Він стане також правильним транспортом для людей «за 30», на скутері дорослі люди виглядають трохи комічно.
Також хочемо вам порекомендувати салон с огромным выбором мототехники

Не дивуйтеся, якщо дилер змусить вас заповнити страхові документи, і тільки після цього надасть мотоцикл. Якщо ж ви купуєте мотоцикл у приватної особи, переконайтеся, що вам дійсно потрібен цей «залізний кінь»: не варто марно піддавати себе і мотоцикл ризику. Кожна модель мотоциклаунікальна і вимагає певної техніки водіння.

Робимо тестовий заїзд на мотоциклі

Відрегулюйте дзеркала

Робимо тестовий заїзд на мотоциклі. Відрегулюйте дзеркала

Переконайтеся в правильному регулюванні дзеркал, знаходженні важеля гальма в зоні досяжності, можливості безперешкодно дотягнутися до задньої педалі гальма. Визначте кількість зусиль, необхідних для включення і виключення муфти зчеплення. Загалом, зведіть до мінімуму невизначеність і переконайтеся, що знаєте і розбираєтеся в усіх налаштуваннях мотоцикла.

Пробний заїзд

Після того як ви сіли за кермо, не дуже старайтеся, особливо спочатку. Плавно розганяйтеся і зупиняйте, не робіть різких рухів. Обережне водіння не тільки убезпечить вас, але і дасть можливість краще відчути динаміку мотоцикла. Їзда на постійній швидкості допоможе розібратися в механіці мотоцикла та його загальний стан. Тим не менш, ви все одно не отримаєте відповіді на всі питання.

Робимо тестовий заїзд на мотоциклі.

Як тільки відчує себе комфортно, спробуйте прискоритися і загальмувати.

Зверніть увагу на включення зчеплення:

  • Воно не прослизає?
  • Все нормально з важелем перемикання?
  • Легко перемикаються передачі?
  • Дозволяє крутний момент на низьких обертах швидко розігнатися?

Ви повинні провести кілька повторюваних зупинок і звернути увагу на роботу гальм.

тестовий заїзд на мотоциклі

  1. М’які вони?
  2. Плавно працюють?
  3. Відчуваєте ви себе в безпеці під час екстреної зупинки?

Якщо у мотоцикла передбачена антиблокувальна система гальм, переконайтеся, що вона справна. Вібрація гальм ABS-обладнаних моделях може свідчити про деформації роторів.

Після перевірки гальмівної системи, приступайте до тестування роботи ручок управління. Не разболтаны вони? Є відчуття недостатнього демпфування? Це може означати знос амортизаторів, або ж просто мотоцикл не є настільки спортивним, наскільки вам це підносять.

Круїзери завжди передбачають більш «легке» водіння, ніж спортивні моделі, так що вивчіть різницю і будьте пильні. Беручи до уваги тип досліджуваного мотоцикла, зверніть увагу на характеристики керованості. Не кренить його вбік? Якщо так, то, можливо, зігнута рама. Скрипи на поворотах? Можливо, регульовані штифти нижче, ніж це необхідно, або сам мотоцикл занижений. Присутні коливання? Можливо, не відрегульований обід. Хороша керованість в цілому?

Розібравшись з керуванням, ви зможете визначити, чи підходить для вас мотоцикл.

Звукові сигнали мотоцикла

Звукові сигнали мотоцикла

Звукові сигнали підкажуть, чого потрібно приділити особливу увагу, і убережуть вас від дорогого ремонту:

  • Амортизатори. Призначені для згладжування їзди по нерівних поверхнях. Виникнення стукотів або скрипів може свідчити про знос, що погіршує керованість і створює загрозу безпеки.
  • Колісні підшипники. Встановлені в маточинах коліс для зменшення тертя і прийняття ударних навантажень. При зносі починають «стогнати».
  • Гальма. Вереск і писк гальм – нормальне явище, але при певних умовах. Надмірно гучні звуки, як правило, сигналізують про необхідність заміни гальмівних колодок та/або зносі роторів.
  • Вихлоп. Причиною незвичайних звуків вихлопних газів є неполадки з перфорованим глушником або проблеми з роботою випускної системи, викликані корозійними процесами.

Отримати можливість тест-драйву на старому мотоциклі набагато легше, так що використовуйте цей шанс для визначення ергономічності. Постарайтеся провести більше часу за кермом – це дасть можливість відчути, наскільки мотоцикл комфортний при тривалих поїздках. Перед покупкою мотоцикла задайте собі питання:

  1. Не надто далеко розташовані ручки управління?
  2. Якщо так, то чи можна відрегулювати?
  3. Зручно сидіння?
  4. Не надто далеко знаходяться підніжки?
  5. Добре видно показання приладів?

Усі ці змінні – складові ергономіки мотоцикла, впливають на ваш комфорт і задоволення від водіння. Перш ніж зробити покупку, проведіть як можна більше часу за кермом і детально розгляньте ці фактори.