У статті поговоримо про новий тип радар-детекторів, які здатні визначати 99 відсотків камер на дорозі і при цьому повністю позбавлені від помилкових спрацьовувань, тобто працюють тільки по справі. Без «криків» і «писку».
В чому особливість радар-детекторів нового покоління?
Якщо раніше, антирадари постійно “пищали” і нервували водіїв помилковими спрацьовуваннями, то зараз ця проблема відходить у минуле. У перший час, на допомогу прийшла система GPS, яка визначала швидкість автомобіля і відповідно не спрацьовувала нижче певного порогу, який на свій розсуд встановлював водій. Наприклад, можна встановити поріг роботи пристрою в 69 км/год, і якщо швидкість машини нижче – прилад буде мовчати.
Це дозволило позбутися від більшості помилкових спрацьовувань, але не від усіх. Тому прийшов новий тип радар-детекторів з сигнатурних модулем (signature з англ. – підпис). У чому його особливість? У пам’яті пристрою закладені сигнали всіх відомих визначників швидкості, і якщо прилад виявляє їх (по амплітуді, кількості імпульсів, періодичності повторення і т. д.), то повідомляє про це водія. Причому він визначають навіть назва камери.
Якщо прилад не бачить сигналу або він не співпадає з зразком в його пам’яті, то він «мовчить». Виходить, що знаючи всі популярні камери і їх роботу, даний антирадар зможе повністю позбутися помилкових спрацьовувань. Також в пам’яті приладу закладені сигнали всіх відомих джерел перешкод, таких як система круїз-контролю, система автоматичного відкривання дверей, випромінювачі придорожніх метеостанцій та ін. Якщо радар-детектор їх «бачить», то він їх повністю ігнорує.
А якщо прилад не знає сигналу камери, що тоді? На цей випадок у його пам’яті закладені 3 програми. Перша – звичайний режим, який реагує на всі випромінювання в X-, K – або Ka-діапазонах, тобто працює як звичайний радар-детектор. Друга програма – «розумний режим», виключає всі помилкові перешкоди, які знає прилад (автоматичні двері, датчики круїз-контролю). В третьому режимі антирадар спрацьовує тільки на сигнали відомих йому вимірювачів швидкості, а всі інші випромінювачі ігнорує.
Додатково радар-детектори нового покоління оснащені GPS-модулем, який попереджає про стаціонарних вимірниках швидкості (в тому числі і про неизлучающих), і дозволяють виставити пріоритет оповіщення — супутниковий або радіочастотний.
Як на практиці працюють нові радар-детектори?
Якщо порівнювати зі старими приладами, без сигнатурного модуля, то різниця відчутна. В першу чергу, від акустичного комфорту, адже антирадар більше постійно не «кричить», реагуючи на чергову авто заправку або проїжджаючу повз машину. Тепер тільки попередження про справжніх камерах, ніяких помилкових спрацьовувань.
Що стосується визначення камер, то прилад працює як традиційний радар-детектор, визначає всі відомі йому камери. Потрібно сказати, що розпізнавання камери залежить від розробників пристрою – якщо вони заклали в його пам’ять сигнали камер, то прилад з ними легко впоратися. Але можуть виникнути складнощі з визначенням новітніх вимірювачів швидкості – але тільки до того моменту, коли не оновіть антирадар і поки виробник не випустить нову прошивку.
Чи варто змінювати традиційний радар детектор на прилади нового покоління з сигнатурным модулем? Якщо ви часто їздите в місті, то однозначно – так. Так можна позбутися від постійних помилкових спрацьовувань і протилежного писку. Якщо радар-детектором користуєтеся за містом і, особливо, при поїздках в інші регіони – сенсу в заміні немає.