Радар-детектори нового покоління – без крику і шуму

642

У статті поговоримо про новий тип радар-детекторів, які здатні визначати 99 відсотків камер на дорозі і при цьому повністю позбавлені від помилкових спрацьовувань, тобто працюють тільки по справі. Без «криків» і «писку».

В чому особливість радар-детекторів нового покоління?

Якщо раніше, антирадари постійно “пищали” і нервували водіїв помилковими спрацьовуваннями, то зараз ця проблема відходить у минуле. У перший час, на допомогу прийшла система GPS, яка визначала швидкість автомобіля і відповідно не спрацьовувала нижче певного порогу, який на свій розсуд встановлював водій. Наприклад, можна встановити поріг роботи пристрою в 69 км/год, і якщо швидкість машини нижче – прилад буде мовчати.

Це дозволило позбутися від більшості помилкових спрацьовувань, але не від усіх. Тому прийшов новий тип радар-детекторів з сигнатурних модулем (signature з англ. – підпис). У чому його особливість? У пам’яті пристрою закладені сигнали всіх відомих визначників швидкості, і якщо прилад виявляє їх (по амплітуді, кількості імпульсів, періодичності повторення і т. д.), то повідомляє про це водія. Причому він визначають навіть назва камери.

Якщо прилад не бачить сигналу або він не співпадає з зразком в його пам’яті, то він «мовчить». Виходить, що знаючи всі популярні камери і їх роботу, даний антирадар зможе повністю позбутися помилкових спрацьовувань. Також в пам’яті приладу закладені сигнали всіх відомих джерел перешкод, таких як система круїз-контролю, система автоматичного відкривання дверей, випромінювачі придорожніх метеостанцій та ін. Якщо радар-детектор їх «бачить», то він їх повністю ігнорує.


А якщо прилад не знає сигналу камери, що тоді? На цей випадок у його пам’яті закладені 3 програми. Перша – звичайний режим, який реагує на всі випромінювання в X-, K – або Ka-діапазонах, тобто працює як звичайний радар-детектор. Друга програма – «розумний режим», виключає всі помилкові перешкоди, які знає прилад (автоматичні двері, датчики круїз-контролю). В третьому режимі антирадар спрацьовує тільки на сигнали відомих йому вимірювачів швидкості, а всі інші випромінювачі ігнорує.

Додатково радар-детектори нового покоління оснащені GPS-модулем, який попереджає про стаціонарних вимірниках швидкості (в тому числі і про неизлучающих), і дозволяють виставити пріоритет оповіщення — супутниковий або радіочастотний.

Як на практиці працюють нові радар-детектори?

Якщо порівнювати зі старими приладами, без сигнатурного модуля, то різниця відчутна. В першу чергу, від акустичного комфорту, адже антирадар більше постійно не «кричить», реагуючи на чергову авто заправку або проїжджаючу повз машину. Тепер тільки попередження про справжніх камерах, ніяких помилкових спрацьовувань.

радар-детекторы с сигнатурным модулем спасают от многих камер

Що стосується визначення камер, то прилад працює як традиційний радар-детектор, визначає всі відомі йому камери. Потрібно сказати, що розпізнавання камери залежить від розробників пристрою – якщо вони заклали в його пам’ять сигнали камер, то прилад з ними легко впоратися. Але можуть виникнути складнощі з визначенням новітніх вимірювачів швидкості – але тільки до того моменту, коли не оновіть антирадар і поки виробник не випустить нову прошивку.

Чи варто змінювати традиційний радар детектор на прилади нового покоління з сигнатурным модулем? Якщо ви часто їздите в місті, то однозначно – так. Так можна позбутися від постійних помилкових спрацьовувань і протилежного писку. Якщо радар-детектором користуєтеся за містом і, особливо, при поїздках в інші регіони – сенсу в заміні немає.