Як зробити ремонт турбін


Как сделать Ремонт турбин
Зверніть увагу! Перед тим як знімати турбіну, обов’язково виконайте діагностику турбіни і визначте причину несправності. Як показує практика, в більшості випадків, неправильна робота турбокомпресора зумовлена причинами зносу витратних матеріалів: прокладок, фільтрів, масла і т. п.
Також хочемо вам порекомендувати зробити ремонт турбін тут Ремонт, за кращою ціною.
З тієї простої причини, що турбокомпресори використовуються практично в 80% дизельних двигунів, то з кожним роком виникає все більша необхідність в їх обслуговуванні. На жаль, в більшості випадків, власники турбованих двигунів, усвідомлюють необхідність ремонту турбіни тільки тоді, коли турбокомпресор подає явні ознаки нестабільної роботи або зовсім виходить з ладу.
У теж час, як для нормальної, тривалої роботи турбіни, досить лише вчасно проводити заміну масла, повітряного і масляного фільтрів. Однак, якщо протягом всього терміну експлуатації турбіни постійно ігнорувати ці прості правила і при появі перших ознак несправності не вживати ніяких дій, то незабаром поломка турбіни стане неминучою, до того ж її ремонт буде коштувати в рази дорожче ніж на етапі прояву перших ознак нестабільної роботи турбіни.
Найбільш поширеним ознакою появи несправності турбокомпресора, є сильний, нехарактерний для нормального режиму роботи турбіни, шум з моторного відсіку. Якщо шум від турбіни досить сильна, то це, в першу чергу, вказує на те, що турбокомпресор має серйозні механічні пошкодження, і з цього, Вам необхідно терміново звернутися в спеціалізовану службу, для усунення цих проблем.
Також не менш поширеним ознакою поломки турбіни, свідчить чорний дим з вихлопної труби. Паралельно з цим ознакою з’являється підвищена витрата масла, який при згорянні утворює нагар на валу і потім перешкоджає нормальній роботі всіх ключових елементів турбіни. Під час прояву цієї ознаки, ремонт турбіни необхідно виконати негайно, так як нагар, що утворюється на валу, збільшує тертя і сильно збільшує знос деталей.
Ера цифрових технологій не пройшла повз виробника автомобілів преміум-класу. Як говорить Іана Робортсон, директор з маркетингу та продажу компанії BMW, відтепер в шоу-румах стане меншою автомобілів і менеджерів з їх продажу. Замість них планується встановити величезні дисплеї, а розповідати про авто будуть технічні фахівці компанії, так звані «продуктові генії», які не є продавцями.