Фура камаз на сонячних батареях та інші новинки причіпної техніки на виставці comtrans

21

Причепи і напівпричепи в експозиції нинішнього «комтрансу» опинилися в меншості, проте новинок і новин по темі транспорту, призначеного для руху в складі з тягачем, вистачить не на один огляд.

Спочатку здавалося, що сідельних напівпричепів на осінній виставці буквально кіт наплакав: пару штук на вулиці та раз, два – і обчівся в двох залах «крокус експо». Але, придивившись, можна було виявити достатню кількість транспортних засобів категорії причіпної техніки.

Не будь пандемії, на виставку завітала б більша кількість учасників, але що є, тобто. За час боротьби з ковидом попит на причіпну техніку в росії різко виріс. Деякі імпортери вже приймають замовлення на другу половину 2022 року. При цьому експерти називають ситуацію нестабільною. В першу чергу через зростання цін на метал. У порівнянні з попереднім роком ціни на причіпний склад зросли на 10-15%.

Великі проблеми викликав горезвісний дефіцит чіпів. Особливо гостро він торкнувся виробників рефрижераторів, адже в конструкції холодильного обладнання (і набирають популярність телематичних систем) без них не обійтися. Тим не менш, саме рефрижераторні напівпричепи стали в цьому році ключовими ньюсмейкерами «комтрансу».

дід мороз у фургоні

Schmitz cargobull, лідер російського ринку нових причепів представив широкій публіці напівпричіп-рефрижератор s. Ko cool smart c розширеним функціоналом. У ньому, зокрема, поліпшена система рівномірного розподілу повітря, цифровий температурний самописець включений в стандартну комплектацію, доступна діагностика всіх компонентів транспортного засобу в режимі реального часу.

напівпричіп-рефрижератор s. Ko cool smart c розширеним функціоналом.

Модернізований холодильний агрегат s.cu 1.0 менше шумить і адаптований до палива з високим вмістом сірки. Новий s.cu 2.0 premium став на 50 кг легше, отримав нову систему від’єднання силового агрегату, став надійніше. Остання якість досягнута за рахунок поліпшеного регулювання температурного режиму і герметичним ущільненням генератора. Крім того, витрата палива знижено на 10%. У минулому фінансовому періоді schmitz cargobull продав в росії більше 4300 од. Причіпної техніки і досяг обороту в 142 млн євро. Частка бренду за підсумками минулого року склала 33,9%.

холодильний агрегат s.cu 1.0 менше шумить і адаптований до палива з високим вмістом сірки.

Приємний сюрприз-участь виставці бренду krone в особі генерального імпортера компанії rks nutzfahrzeuge. Нинішній показ влаштований в рамках четветьвікового ювілею, про що свідчить цифра 25 на бортах експоната. Єдиний (зате який!) напівпричіп на стенді залу 13, навпроти експозиції мінського автозаводу – модель krone, що відноситься до нового покоління рефрижераторів cool liner. У новинки з холодильною установкою carrier vector 1550 s з вбудованим принтером ряд поліпшень, в числі яких включена в стандартну комплектацію система krone telematics.

з нагоди 25-річного ювілею преміальний рефрижератор krone cool liner представлений з широким набором додаткового обладнання.

З нагоди 25-річного ювілею преміальний рефрижератор представлений з широким набором додаткового обладнання. У нього посилене виконання заднього порталу, замки дверей з чотирма запірними штангами і палетним ящиком, який все частіше запитують клієнти. Перевізники використовують його для зберігання додаткової запаски та інших речей, необхідних в далеких рейсах. В даний час бренд krone займає на російському ринку частку в 14%. Завдяки “ркс нутцфарцойге”, починаючи з 2004 року, на території рф реалізовано понад 17000 од.причіпної техніки.

Вуличну експозицію камського автозаводу прикрасив рефрижератор нефаз-93341-5300314 з ізотермічним кузовом зі склопластику місткістю 33 європалети при обсязі 84 м3. Підлога вантажної платформи виготовлена з рифленого алюмінію у вигляді герметичної зварної ванни з відбортовкою 250 мм.кузов виконаний з багатошарових сендвіч-панелей з двостороннім покриттям з особливого склопластику. Він стійкий до ультрафіолетового випромінювання, впливу агресивних середовищ і механічного впливу. Як утеплювач застосовується пінополістирол. Задня дверна рамка і фурнітура дверей виконана з нержавіючої сталі, на кожних дверях передбачено по два запірних замка. Внутрішнє освітлення, як і слід було очікувати, світлодіодне.

рефрижератор нефаз-93341-5300314 з ізотермічним кузовом зі склопластику .

А на стенді в павільйоні увагу публіки привертав ізотермічний напівпричіп камаз-93341-1300010-60 для сідельного тягача»континент”. Платформа об’ємом 84 м3 виконана зі склопластику і її місткість досягає 33 європіддони. На даху напівпричепа встановлені 24 сонячних модуля системи генерації сонячної енергії. У конструкції застосовуються оригінальні задні світлодіодні ліхтарі, датчики і радар системи допомоги водієві adas, тильні аеродинамічні крила з системою управління в залежності від швидкості автомобіля.

ізотермічний камаз-93341-1300010-60 для сідельного тягача»континент”.

Рязанський завод “центр транстехмаш” (цттм) представив причіпну техніку нового бренду cttm cargoline. Довгий час це підприємство знали як виробника фургонних надбудов для легких пікапів, середніх і важких вантажівок і виробника транспортних засобів інших категорій.тепер у продуктовому портфелі є самоскидні, шторні, шторно-бортові ізотермічні і рефрижераторні напівпричепи габаритною довжиною від 13,6 до 16,0 м. На «комтранс» з рязані привезли «штору» і «реф». Останній зібраний за європейськими технологіями з сендчвич-панелей власного виробництва. Кузови напівпричепів cttm cargoline монтують на лонжеронну сталеву раму, що пройшла дробеструйную обробку і двоступеневу забарвлення. Заради просування нової продукції cttm cargoline навіть замовила зменшені в 43 рази моделі напівпричепів! їх на замовлення виготовила французька фірма eligor, популярна в середовищі колекціонерів стендових мініатюр.

а у нас в кошику газ

Нова тенденція в структурі купівельного попиту-установка газобалонного обладнання на рефрижераторні і тентовані напівпричепи. Саме в такій незвичній комплектації прибув на виставку чотиривісний шторний напівпричіп нефаз-933480 технічно допустимою масою 44000 кг на рамі виставкового зразка встановлені композитні газові балони загальною місткістю 1107 л. Чому композитні, а не сталеві? тому, що вони менше важать, не схильні до корозії і розташовані в добре захищеній зоні. Механічні пошкодження не загрожують їм при цілому вигляді дтп і навіть у разі перекидання при виїзді за межі узбіччя. Крім того, таке конструктивне рішення вибрано з метою збільшення запасу ходу автопоїзда. В умовах діючої на території росії мережі агнкс дуже актуально.

До речі, камаз не єдиний виробник, що пропонує споживачам подібні опції. У компанії rks nutzfahrzeuge “автопарку” розповіли, що мають на цей рахунок заводські рішення як для тентованої, так і для рефрижераторної техніки.

цистерни для світлого

Бренд “капрі «від пітерського зат» компанія автопричепів” добре відома як виробник автоцистерн. Завод заснований в ленінградській області в 1993 році. Ось і на минулій виставці вона демонструвала автопоїзд-паливозаправник для компанії “новатек”.

Тягач в цьому зчепленні-вантажівка на шасі камаз – 65208 (6х2) з підйомною задньою віссю з односхилим ошинуванням (385/65 r22,5), а двовісний причіп-цистерна – «капрі-8626» (пц-15) об’ємом 15 м3. Причіп має довжину 7600 мм, ширину 2500 мм, висоту 3400 мм і міжосьова відстань 3600 мм. Корпус наливної ємності чемоданної форми виконаний з низьколегованої сталі 09г2с, при цьому сумарна маса не перевищує 5000 кг. Всередині використовується хвилеріз між двома однаковими відсіками по 7500 л кожний, а гарантія на корпус від виробника становить 5 років. Заявлена вантажопідйомність при повній масі в 17500 кг встановлена в 12450 кг при щільності палива до 0,83 кг/дм3.

Білосніжний алюмінієвий напівпричіп-автоцистерну ппца-91348-0000010 для транспортування і короткочасного зберігання світлих нафтопродуктів ат “завод граз” припаркував на відкритій експозиції. Це новинка 2020 року з числом осей 3+1 габаритами 12575х2550х3400 мм. Особливості виконання і головні переваги – великий обсяг цистерни (38 м3), наявність від чотирьох до шести відсіків, низький центр ваги, відповідність нормам російського законодавства поДопустимим осьовим навантаженням (при середній щільності палива не більше 0,76 т/м3 і при не залитому відсіку до 0,86 т / м3). Споряджена маса становить 6660 кг, а повна – 35350 кг.допустиме навантаження на сідло дорівнює 8020 кг, а на візок-27330 кг. Виріб зовсім свіже: згідно штампу на табличці з vin-кодом, воно пройшло випробування 31 серпня 2021 року. При одному порожньому відсіку підходить для перевезення бензину і дизпалива.

під контейнер

Під брендом seyit usta treyler в павільйоні демонструвався розсувний напівпричіп-контейнеровоз мод. 13114. На виставку його привіз офіційний представник турецької компанії seyit usta « “компанія дабл”.

під брендом seyit usta treyler демонструвався розсувний напівпричіп-контейнеровоз мод. 13114.

Контейнеровози складають основу виробничої програми турецького машинобудівника, і попит на них не просто є – він постійно зростає. Не дарма до профільної виставки був випущений багатосторінковий каталог російською мовою! універсальність представленої моделі обумовлена висувним заднім бампером, складними опорами для перевезення контейнерів без тунелю, передніми поворотними замками. Контейнеровоз турецького виробництва має легку і міцну конструкцію шасі зі звареною посиленою рамою і регульовану задню рампу, що полегшує розвантаження 20-футового контейнера. Власна маса тз не перевищує 5360 кг, а технічна маса становить 39000 кг.вартість такого контейнеровоза – 33500 євро або трохи більше 2,8 млн руб. За курсом цб.

Мінський автозавод експонував тривісний напівпричіп-контейнеровоз маз – 991901 з висувною передньою частиною і висувним бампером. При технічно допустимій масі 39000 кг він призначений для транспортування контейнерів, включаючи high cube. При цьому він укладається в максимально допустиму габаритну висоту 4000 мм.споряджена маса напівпричепа становить 5400 кг, а корисне навантаження – 33600 кг.

Загалом, на причіпному ринку і не густо, але і не порожньо. І, всупереч обставинам, транспортне життя триває. При всьому бажанні її ніхто не зможе зупинити, навіть якщо зірваний набив оскому килимовий стоп-кран.