Hyundai mobis покращив модуль e-corner для розвороту на місці

25

Електрична платформа e-gmp до 2023 року еволюціонує в «скейтборд”, для якого компанія hyundai mobis розробляє модулі e-corner. Вони поєднують в собі рульове управління, гальма, підвіску і «системи водіння» (мотор з трансмісією), а підключаються «по проводах». При цьому кожне колесо повертається на кут до 90°, дозволяючи машині їздити боком в “режимі краба «і здійснювати» танковий розворот”, стоячи на місці. До 2025-го e-corner буде вбудований в комплекс автономного руху а-ля drive wise.

Напрошується аналогія, нехай і умовна, з колесами біля візка в супермаркеті. Модуль e-corner дебютував у січні 2018-го на виставці ces в лас-вегасі, проте тоді колеса поверталися лише на 30°. Зараз вже готується техніко-економічне обґрунтування до масового виробництва, в тому числі — на замовлення сторонніх компаній «для їх власного застосування».

Мікровен m. Vision 2go (3600×1644×1600 мм) оснащений електромотором на 30 квт (41 к. С.) і батареєю ємністю 30 квт•год запас ходу варіюється в межах 180-200 км варіант h2go на паливних елементах зберігає на борту 2,1 кг водню. (є ще одновідео, яке краще показує інтер’єр.) m. Vision pop — зменшена копія 2go (2600×1644×1540 мм), m. Vision x — безпілотний «автобус».

Серія концептів m. Vision (“бачення мобільності«), що увібрала в себе блоки паливних елементів на 30 і 50 квт, поки адресована тільки південнокорейській публіці і навіть не згадується в англомовному прес-релізі, тобто глобальна прем’єра ще попереду. Серед цікавих особливостей слід відзначити зовнішні екрани, що передають повідомлення іншим учасникам руху, ковзаючий вліво-вправо штурвал, через який смартфон підключається до великих дисплеїв в основі лобового скла, і автоматично відкриваються задні двері.