Водієві прийшли “листи щастя” за порушення з різницею в три хвилини, але між камерами 53 кілометри. Оновлено

70

Водій з гомеля з’їздив на своєму volvo xc90 в гості по трасі m10, а через місяць отримав два «листи щастя».

Вчитався в постанови і був здивований. Оновлено, відповідь”безпечні дороги білорусі”.

” у першому випадку перевищення було на 12 км/год, у другому – на 27 км/ч.судячи з документів, відстань між камерами 53 км, а подолав я їх за три хвилини. Про це можна судити виходячи із зазначеного часу порушення: 16:14 і 16:17. Виходить, середня швидкість volvo між камерами склала приблизно 1060 км / год?”,- пише онлайнер.

Розрахунки водія прості: 53 км / 3 хвилини (0,05 години) = 1060 км / ч. Як таке могло статися?

Перші версії: технічний збій, невірно зафіксоване камерою час, помилково вказане в постанові час (цифри 5 і 6 схожі в написанні). Здогадок може бути багато.

Автомобіліст стверджує, що в даі звертався: «правда, звернення було не з приводу скасування постанови. Вважаю, це мавпа праця. Питання було простим: “як таке може бути?“ у відповіді вказали, мовляв, хочете оскаржити постанову, звертайтеся”.

доповнено:

Представники оператора системи фотофіксації сзат “безпечні дороги білорусі «звернули увагу на назву трас у постановах:” у першому — траса м10, у другому — під’їзд до гомеля від м10. Це різні дороги, які мають різні обчислення кілометражу. Отже, між ними не 53 кілометри. Ми перевірили розташування пристроїв, реальна фактична відстань між ними – 10 кілометрів. Відповідно середня швидкість руху автомобіліста між ними становить близько 200 км/ч.можна припустити, він просто не встигав знизити швидкість безпосередньо перед камерою. Наскільки нам відомо, водій все ж звертався в даі, з інспекції прийшло питання до нас. Ми роз’яснили ситуацію”.

Також в сзат «безпечні дороги білорусі» помітили, що в кожному випадку, який водій вважає спірним, йому варто оскаржити постанову встановленим законом способом: «постанови можна оскаржити. Після цього матеріали відправляють на додаткову перевірку. Співробітник даі (інший, не той, що складав дані постанови) цю скаргу розглядає, водія запрошують для з’ясування обставин. Автомобілісту все роз’яснюють: ось час, ось відстань. Правило дій завжди одне: не згоден — оскаржуй в установленому законом порядку, нехай в даі перевіряють ще раз. У підсумку або доведуть вірність постанов, або скасують».