Водії вантажівок вимагають скасувати для них штрафи, винесені в автоматичному режимі

22

В інших регіонах стан справ не сильно відрізняється. Розмір санкцій при фіксації вагогабаритних порушень в автоматичному режимі зараз починається від 150 000 рублів. Кілька днів роботи по одному маршруту дозволяють накопичити штрафів на мільйон і більше рублів.

При цьому комплекси автоматичного вагогабаритного контролю виявляють тільки допустимі нормативи і не перевіряють дотримання перевізником технічних параметрів транспортного засобу. А перевищення технічного навантаження може призвести, наприклад, до вибуху колеса і втрати керованості з вильотом на зустрічну смугу. Не менш дивно і те, що після виявлення порушень вагогабаритних параметрів рух транспортного засобу “з підвищеним рівнем впливу на дорожнє полотно” триває.

– іншими словами, комплекси асвгк в основному працюють для збору величезних штрафів з перевізників, не сприяють безпеці дорожнього руху, поліпшенню економіки перевезень і збереження дорожньої інфраструктури, відзначають автори звернення.

І вирішувати проблеми, на думку експертів атес, потрібно з введення мораторію на винесення штрафів, отриманих на підставі даних комплексів автоматичної фіксації вагогабаритних параметрів, принаймні, на час перевірки роботи всіх комплексів.